סערה ברשת

שדרנית בגלגל"צ פוטרה בגלל פוסט בפייסבוק על הדריסה באום אל-חיראן

חן אלמליח, פעילה מזרחית ושדרנית בתחנת הרדיו "גלגל"צ", פוטרה מתפקידה לאחר שכתבה בפייסבוק: "גם אני הייתי דורסת שוטר אם היו מפנים אותי בכוח מהבית כדי לבנות יישוב לאנשים חזקים ממני" (ברנז'ה, מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
חן אלמליח (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב "Neviim Docu-Shorts")

תחנת הרדיו הצבאית גלגל"צ פיטרה את חן אלמליח, ששימשה כשדרנית בתחנה, זאת לאחר שפרסמה פוסט ברשת הפייסבוק בעקבות פיגוע הדריסה שאירע הבוקר במהלך פינוי הכפר הבדואי אום אלחיראן.

על פי הדיווח בערוץ 20, אלמליח כתבה בפייסבוק: "גם אני הייתי דורסת שוטר אם היו מפנים אותי בכוח מהבית כדי לבנות יישוב לאנשים חזקים ממני, ואל תדברו איתי על חינוך". הפוסט, שהיה גלוי רק לרשימת החברים של אלמליח בפייסבוק, הוסר מאוחר יותר מהרשת, ככל הנראה בגלל תגובות נזעמות שקיבלה.

אלמליח, נחשבת לאקטיביסטית מזרחית ופעילה חברתית מוכרת. בעבר, בפרק עליה בסדרת הרשת "נביאים", התייחסה אלמליח למצביעי ש"ס ולציבור החרדי: "החבר'ה שמצביעים ש"ס זה הבני דודים שלי, זה בחורי ישיבות, זה אנשים שאני חיה איתם. נכון, ביני לבינם יש פערים אידיאולוגים - אבל אם אני רוצה לעשות איזשהו שינוי, למי אני דורשת אותו? למי שהצליח כבר קצת לפרוץ? אני רוצה לעשות את השינוי הזה למען כולם".

בגלי צה"ל אמרו כי "אין מקום בגלצ ובגלגלצ לשדרית המביעה תמיכה בדריסתו המכוונת של שוטר, על כן הוחלט לסיים לאלתר את ההתקשרות עם חו אלמליח".

מנהל גלי צה"ל, ירון דקל, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "למי שמביע תמיכה בדריסת שוטר אין מקום להימנות על שדרי גלצ וגלגלצ. לכן החלטתי על סיום התקשרות מיידי עם חן אלמליח".

מאוחר יותר, הגיבה אלמליח לפיטוריה ולמתקפה נגדה ברשת, וכתבה את הדברים הבאים:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר