בשורה לגיימרים

רק בסין: לשחק במחשב ולקבל תואר ראשון

אוניברסיטת התקשורת בביג'ינג פתחה את ההרשמה למסלול תואר ראשון ייחודי בו ילמדו הסטודנטים במשך ארבע שנים תואר ראשון בספורט אלקטרוני - משחקי מחשב (מעניין)

תואר ראשון בכלום (שאטרסטוק)

גם לעשות ספורט וגם לשבת על כיסא מרופד ולשחק במחשב תוך כדי שאתם מקבלים תואר ראשון זה נשמע חלומי והזוי אל מתברר שבסין זה כבר אפשרי. המסלול הראשון באוניברסיטה בסין לתואר בספורט אלקטרוני (משחקי וידיאו) הודיע כי יתחיל לקבל בקשות קבלה בשנת 2017. המסלול יפתח באוניברסיטת התקשורת של סין (CUC) בבייג'ינג, כך על פי הרדיו הבינלאומי של סין.

האוניברסיטה פרסמה קריאה למועמדים בדף הרשמי שלה ברשת החברתית סינה וויבו ב-15 לינואר.

"האם אתה אובססיבי לגבי וורלד אוף וורקראפט, Overwatch ו-League of Legend, האם אתה רוצה לבנות את קבוצת הספורט האלקטרוני הטובה בסין? לתלמידים שאוהבים משחקי וידאו: ברוכים הבאים! לחוג הראשון לספורט אלקטרוני בסין, אנו מגייסים חברים חדשים בפעם הראשונה. האם תעז להיות הראשון?".

על פי האתר של האוניברסיטה, המסלול יציע הכשרה בניתוח נתוני משחקי ספורט אלקטרוני, טקטיקה צוותית ואסטרטגיה. הסטודנטים גם ילמדו לארגן משחקי ספורט אלקטרוני.

הכיתה הראשונה שתפתח תכלול 20 תלמידים ללימודי תואר ראשון שימשכו ארבע שנים. לבוגרי שלוש השנים הראשונות של המסלול מובטחת באופן אוטומטי עבודה ב-Hero Entertainment, חברת ספורט אלקטרוני הפועלת מבייג'ינג, שמשתפת פעולה עם האוניברסיטה בהכשרת התלמידים ובניית מעבדות.

ספורט אלקטרוני צובר פופולריות גוברת בקרב הדור הצעיר בסין בשנים האחרונות. החל מ-2003 ספורט אלקטרוני מוכר כקטגורית הספורט מספר 99 על ידי משרד הספורט הסיני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר