עצומה אינטרנטית

הקמפיין של ברקת: "מודים לדונלד טראמפ על העברת השגרירות"

ראש עיריית ירושלים יוצא במעין קמפיין שנועד לחשק את הנשיא הנכנס - מחר - של ארה"ב שהבטיח להעביר את השגרירות מתל אביב לבירה: "תמו השנים השחונות". צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פניה גלויה (צילום: מתוך הפייסבוק של ניר ברקת)

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת פתח היום (חמישי) בקמפיין לטובת נשיא ארצות הברית הנכנס דונלד טראמפ ופנה לאזרחי ישראל בבקשה לחתום על עצומה אינטרנטית שמודה לטראמפ על תמיכתו האיתנה בישראל ועל הבטחתו להעביר את השגרירות לירושלים.

ברקת אף הבטיח כי יעביר בעצמו לגורמי ממשל אמריקאים, את העצומה החתומה.

בהודעתו תקף ראש עיריית ירושלים בחריפות את נשיא ארצות הברית היוצא ברק אובמה ואמר: "בשמונה השנים בהן כיהן אובמה כנשיא, חלה הידרדרות משמעותית ביחסי הידידות בין המדינות. שיאה של הידרדרות זו מיוחסת להצבעה באו"ם נגד ההתנחלויות, בה נמנעה ארה"ב מלתמוך בישראל ואף הובילה את המהלך מאחורי הקלעים".

ברקת הוסיף: "אחרי שמונה השנים השחונות, הגיע ידיד אמת לבית הלבן. אני, יחד עם כל אזרחי ישראל, מברך את הנשיא הנבחר דונלד טראמפ עם היבחרו למנהיג העולם החופשי ומודה לו על תמיכתו בישראל ועל מאמציו להעברת השגרירות לירושלים".

יצויין, כי אתמול ערך אובמה את מסיבת העיתונאים האחרונה שלו כנשיא, בה מתח ביקורת חריפה על ישראל ועל תכניתו של טראמפ להעביר את השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים. "כל מהלך חד צדדי עשוי להוביל לפיצוץ", אמר.

אובמה הוסיף אז, כי "אין אפשרות להמשיך את הסטטוס קוו בין ישראל והפלסטינים, כי הוא רע לשני הצדדים. מנגד, אי אפשר לכפות שלום אלא רק לנסות לעזור להשיג אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר