העדות במשטרה נחשפת

יאיר נתניהו: 'קיבלתי ממילצ'ן רק בובה אחת, בגיל 6'

חקירות המשטרה בפרשות '1000' ו'2000' ממשיכות לספק כותרות מעניינות - הפעם מעדותו אתמול של בנו של ראש הממשלה, יאיר, שנטען כי חלק מהשוחד הועבר לו (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יאיר נתניהו, משמאל, עם חבריו ומשחקי הילדות (צילום: SA'AR YA'ACOV, לע"מ)

ההדלפות מחדרי החקירות ב'תיק 1000' ו'תיק 2000', חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא פוסקות. הערב (חמישי) מתברר, כי יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה טען בעדותו במשטרה אתמול, כי כמעט ולא קיבל מתנות או הטבות ממשפחת מילצ'ן, בניגוד לפרסומים.

"רק בובה אחת קיבלתי מארנון, כשהייתי בן שש", הוא סיפר לחוקרים, לפי הפרסום בערוץ 10. לדבריו, הוא שילם על טיסותיו ולא המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר. יצויין, כי בנימין אביו דווקא הודה בחקירתו כי משפחת נתניהו נמצאת ביחסים קרובים של עשרות שנים עם משפחת מילצ'ן ולכן הגיוני שהם יקבלו מהם מתנות.

בתוך כך, פרקליט המדינה שי ניצן התייחס מוקדם יותר היום לחקירות ראש הממשלה והגן על היועמ"ש אביחי מנדלבליט מפני המתקפות עליו בתקשורת המציגות אותו כ"יועץ המשפחתי לממשלה": "אנו מותקפים על כך שאנו מפלים לטובה אנשי ציבור וזה לא נכון. לצערי, רומזים שמנחים אותנו שיקולים פוליטיים. מדובר בשטויות. השיקולים היחידים שמנחים אותנו הם שיקולים מקצועיים".

לדבריו, הסף הראייתי לחקור את ראש הממשלה הוא הרבה יותר נמוך מאשר להגיש כתב אישום. גם תיק 1000 וגם תיק 2000 הם תיקים מורכבים וכרגע נמצאים בחקירה, הוא קבע והוסיף: "יש הבדל משמעותי בין רף הראיות שנדרש לצורך חקירה באזהרה לסף הראיות הנדרש לשם הגשת כתב אישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר