"נגרם לו עוול של ממש"

בגלל טעות בזיהוי: המלמד לשעבר נעצר על לא עוול בכפו

בגלל טעות בזיהוי הבלשים עצרו אברך ממודיעין עילית ששימש בעבר כמלמד בתלמוד תורה בו נעצרו מספר מורים "עצרו אותי לפנות בוקר ללא סיבה רק כי הם טעו בשם, רעייתי הייתה בחרדה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולם אין קשר לכתבה (צילום: יעקב לדרמן, פלאש90)

ימים ספורים לאחר שפורסם על מעצרם וחקירתם של מספר מלמדים מתלמוד תורה בעיר מודיעין עילית שנעצרו בפרשה שאסורה עדיין לפרסום, מתברר כי עוול של ממש נעשה למחנך צעיר שנחקר ללא כל קשר לפרשה.

אחד מהעצורים בפרשה הינו אברך תושב העיר שלימד בעבר בתלמוד תורה המדובר והוא נושא שם זהה לאחד החשודים, בעקבות עובדה זו, ככל הנראה הבלשים טעו והחליפו אותו עם אדם אחר שבסוף אכן נעצר.

המחנך שנעצר על לא עוול בכפו מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' על העוול הנורא: "הוציאו אותי מהבית בחמש בבוקר למרות שהחוקר הגיע שעות אחרי כן. הבלשים עצמם שאלו אחד את השני מדוע היה דחוף להגיע ככ מוקדם בבוקר ואחד מהם ענה כי מדובר בקריית ספר. שעתיים וחצי אני מתייבש. מחכה לחוקר ואז שעתיים הוא מסתובב מסביב לנקודה ובסוף הוא אומר אתה מואשם שנתת מכות לילד, שברת לו את היד".

"בשלב זה הם לא מאמינים לי ואני גם בהלם משום שידעתי שלא עשיתי את הדברים", הוא מוסיף ואומר כי "לפני שנה אחרי הצהריים לימדתי ב'חיידר' המדובר אבל כמראה הם טעו בגלל השם".

האברך מוסיף ומספר "אני חזרתי על הגרסה שאני לא קשור ודבקתי בה. גם אחרי תום החקירה השאירו אותי שם במבנה עד שהם הסכימו להחזיר אותי הביתה. בסופו של דבר הורידו אותי במעלה אדומים והגעתי לבד עד הבית".

האברך מעיד כי "באופן כללי הם התייחסו יפה בחקירה", אך הוא אומר "אני כועס שהם טעו ואני בכלל לא קשור לסיפור, רעייתי הייתה בחרדה גדולה במשך כל הבוקר ואף אחד לא הסכים לומר על מה אני נחקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר