בתי הדין הרבניים: אישה מונתה לתפקיד בכיר

ועדת המכרזים בחרה את חני דורי למנהלת אגף ההון האנושי בהנהלת בתי הדין הרבניים. מנהל בתי הדין: "נמשיך לקלוט את המועמדים הטובים והמתאימים – הן נשים והן גברים" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

אישה בתפקיד בכיר בבתי הדין הרבניים: ועדת המכרזים בחרה בשבוע שעבר את חני דורי למנהלת אגף ההון האנושי בהנהלת בתי הדין הרבניים.

במסגרת התפקיד תנהל דורי את היחידות הקשורות בהון האנושי: רווחה, הדרכה, משאבי אנוש, מבנה ארגוני ותקינות על מנת לסייע לארגון לממש את המטרות והיעדים שלו בצורה הטובה ביותר.

בהנהלת בתי הדין מציינים את קורות חייה: דורי, תושבת ירושלים, בעלת תואר ראשון לחינוך ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בניהול ארגוני ומדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית. לגברת דורי ניסיון של למעלה מעשר שנים בנציבות שירות המדינה בנושאים הקשורים לניהול הון אנושי, בהיבט של כתיבת מדיניות מול צוותים, פיתוח הדרכה, ותכנון כוח אדם. קודם לכן, במשך שמונה שנים, ניהלה תוכניות חברתיות בג'וינט ישראל.

הסמנכ"ל הבכיר למנהל ומשאבי אנוש שמואל יוסף אמר כי "מדובר בתפקיד בכיר בהנהלת בתי הדין הרבניים. בחירתה של הגב' חני דורי מהווה חיזוק ומשמעותי בתחום המקצועי והמשך המגמה להציב נשים במשרות בכירות בבתי הדין הרבניים".

מנהל בתי הדין הרבניים הרב שמעון יעקבי הוסיף כי "אני מברך על הצטרפותה של הגברת דורי להנהלת בתי הדין הרבניים. בתי הדין הרבניים ימשיכו לקלוט את המועמדים הטובים והמתאימים ביותר לכל משרה – הן נשים והן גברים. אנו מאחלים לגברת דורי הצלחה רבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר