זריקת הרימון בגבעת שמואל

צפו בראיון עם הרב אלקריב שנעצר ושוחרר

הרב שאול אלקריב שנחשד - וזוכה - מהשלכת רימון לביתו של ראש עיריית גבעת שמואל, בראיון בלתי שגרתי בעליל. צפו בדבריו המשעשעים לכתב חדשות 2 יגאל מוסקו. הרב, נשוי ואב ל-8. מקורבי הרב הבינו את המשפט שהובא מתוך דברי המקורבת לרב כי היא "מתגוררת עמו במתחם" בהקשר שלא אליו היתה הכוונה. הרינו להבהיר כי "מתגוררת עמו במתחם" משמעו כפשוטו, גרה במתחם של הרב, ולא מעבר לכך (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה והראיון המרתקים (צילום: מתוך חדשות 2)

לפני כשבועיים וחצי נעצר הרב שאול אלקריב מגבעת שמואל, בחשד למעורבותו בזריקת רימון הלם לחצר ביתו של ראש העיר יוסי ברודני. תחילה ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו, אך לאחר מכן הוא שוחרר ללא תנאים בהסכמת כל הצדדים.

בכתבה ששודרה בחדשות 2 (אולפן שישי) התראיין הרב אלקריב, שהכחיש את הטענה של מקורבי ראש העיר כי למי שגר באזור נמאס מהרעש והלכלוך שיוצרת קבלת הפנים בביתו.

הראיון התנהל תוך חילופי דברים משעשעים בין המרואיין הבלתי שגרתי לכתב יגאל מוסקו, ובתוך דבריו "מגלה" הרב המקורי: "אלוקים מדבר אלי", ואחר כך מודה: "כשמישהו מציק לי, אני לא אחד שבוכה. בחכמה שלי, אני מפרק אותו לגורמים".

אסתי גניס, צעירה דתייה שהחליטה כדבריה "להקדיש את חייה לרב אלקריב", אף מתגוררת במתחם קבלת הקהל של הרב, ולדבריה בכתבה, "זו שליחות. זה טוב לי וכיף לי".

אל הרב, נשוי ואב לשמונה, מגיעים גם בכירי העולם התחתון כדי לקבל ברכה או לקיים סולחות. הוא רחוק לכאורה מלהיות עשיר, וחסידיו - בהם גם ידוענים ישראלים - אף מכנים אותו "הרב הסגפן".

כזכור, ראש עיריית גבעת שמואל כבר הספיק להוציא צו מבית המשפט ובו הוראה למנוע את כל השימושים החריגים בחצרו של הרב, ובעירייה טוענים שאנשי הרב איימו עליהם - טענה המוכחשת על ידי האחרונים מכל וכל.

"אי אפשר להבין אותי. אין תפיסה, אין", צועק הרב בסיום הראיון. "דבר, מוסקו", הוא פונה לכתב בהומור, "אני אתחיל להתעצבן עוד מעט, תיזהר. רוצה רימון?" הוא שואל תוך שהוא קורץ בעינו.

הבהרה: לאחר פרסום הכתבה ב-22/01, נמסר לכיכר השבת כי מקורבי הרב הבינו את הנכתב אודות מקורבתו של הרב אשר "מתגוררת עמו במתחם", בהקשר אליו לא התכוון כותב הכתבה.

בעקבות פניות אלו, ברצוננו להבהיר כי כוונת הדברים אשר הובאו מתוך סרטון הראיון שהתקיים עם הרב הנה כפשוטם של דברים ושהמקורבת מתגוררת במתחם בו פועל הרב ואין לייחס למשפט זה כל כוונה אחרת. לא הייתה לכותב שום כוונה אחרת מעבר לתיאור הדברים כפי שהבין אותם מהכתבה ששודרה בערוץ 2.

בכל מקרה אנו מבהירים כי לא הייתה כל כוונה נסתרת ואנו מתנצלים אם היה מי שהבין את הדברים אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר