"אי אפשר להגיב מיד"

המסר של המפכ"ל רוני אלשיך לחיילים החרדים • צפו

המפכ"ל התייחס בתדרוך לעיתונאים לתקיפות החיילים החרדים בשכונות החרדיות והבטיח שהמשטרה תפעל בכל כוחה נגד התופעה, כשהוא מספר על חוויותיו מב"ב (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

המפכ"ל רוני אלשיך התייחס היום (ראשון) בתדרוך לעיתונאים על נושא תקיפות החיילים החרדים ואמר כי המשטרה תפעל ככל הניתן כדי למגר את התופעה.

"הנושא מאד חמור, אך צריך להבין שכל מה שקשור בתקיפה אנחנו יכולים לטפל בה בצורה ישירה, אך עבירות ההסתה אנחנו בחברה דמוקרטית, אנחנו צריכים להעביר את החומר לפרקליטות כדי שתבחן את הדברים וזה חלק מהאיזונים והבלמים במדינה דמוקרטית", הסביר המפכ"ל.

אלשיך הסביר כי מדובר בתהליך קצת יותר ארוך ואמר כי "אי אפשר להגיב מיד אבל לאורך זמן נוכל לייצר מצב שחייל יוכל לנוע עם מדים בתוך החברה החרדית ללא להיות מוקע ממנה רק בגלל ההחלטה לשרת את מדינת ישראל בדרך שבה בחר".

לצד ההבטחות ונטילת האחריות על הטיפול בתופעה ציין אלשיך שהוא כתושב גבעת שמואל השכנה לבני ברק, מבקר בעיר פעמים רבות ורואה גם חיילים חרדים על מדים. "אני מוכרח לומר, שאני עובר בבני ברק ורואה חיילים עם האישה שלהם, עם העגלה עם כובע של חרדים וכומתה וזה מחמם את ליבי. אני מאמין שהחברה החרדית מבינה שהיא צריכה להיות חלק מהמדינה וצריך להיזהר לא לשפוך את התינוק עם המים".

"נהיה מול כל שלט שמניפים ומול כל הסתה וודאי וודאי מול כל תוקף", הבטיח המפכ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר