מקורבי מילצ'ן: "מביך לראות את קמפיין ההשמצות"

בסביבתו של איש העסקים ארנון מילצ'ן תוקפים את דבריו של ח"כ דודי אמסלם נגדו. "מביך לראות את קמפיין נושאי הכלים" (חדשות, בארץ)

מילצ'ן ונתניהו (צילום: פלאש 90 )

מקורביו של המיליארדר ארנון מילצ'ן, מגיבים הערב (ראשון) לדבריו של ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) ואומרים כי "מביך ומדאיג לראות את קמפיין ההשמצות שנפתח הבוקר מטעם נושאי כלים הפועלים בשירות בעלי אינטרס, כנגד אדם שהקדיש את חייו לביצור ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל, וניצל את קשריו הענפים לחיזוק הקשר הדיפלומטי הדיסקרטי עם מדינות ומנהיגים ברחבי העולם".

הבוקר התייחס אמסלם לפרשה בה נחשד ראש הממשלה נתניהו כי קיבל טובות הנאה מאיש העסקים ארנון מילצ'ן, ואמר כי: "מי אמר שמילצ'ן לא משקר..? מישהו אילץ את מילצ'ן לקנות? בן אדם בן 75, מיליארדר. מה, נתניהו בא לו עם אקדח על הראש? אתה מבין לבד שמשהו לא תמים פה קורה", דברי אמסלם היום.

בסביבתו של מילצ'ן תקפו כאמור הערב את אמסלם והוסיפו: "תמוה לראות כיצד פועלים נושאי כלים מתודרכים דווקא כנגד מי שהפך בשנים האחרונות לכתובת לסיוע ללוחמי צה"ל, לזרועות הביטחון ולארגונים יהודים וציוניים בכול העולם, בלב פתוח ורחב ובהיקפים חסרי תקדים".

"מר מילצ'ן יפעל להגן בכל דרך על שמו ועל שמה הטוב של משפחתו ושל עובדיו המסורים והנאמנים למול הגורמים המסבים לו, למשפחתו ולעובדיו סבל וכאב מיותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר