לא רדודה

כוכבת הילדים ציפי שביט: "מודה לאבינו מלכנו, הגדול מכולם"

ההתקרבות לדת של דמויות מוכרות בתרבות הישראלית נמשכת. במהלך ראיון שהעניקה לאתר "מאקו", ביקשה כוכבת הילדים ציפי שביט להודות ל"אבינו מלכנו הגדול מכולם" (ברנז'ה, ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ציפי שביט. ארכיון (צילום: TOMER NEUBERG / FLASH 90)

ההתקרבות לדת של דמויות מוכרות בתרבות הישראלית נמשכת: ציפי שביט, אחת מכוכבות הילדים הפופולריות בתרבות הישראלית, העניקה בסוף השבוע האחרון ראיון לאתר "מאקו", במסגרתו ביקשה להודות לקדוש ברוך הוא. "שלא שכח להעיר אותי הבוקר, זה הגדול מכולם".

המראיין, בן בירון, שאל את שביט: "כשאני מראיין שחקנים בתחילת הדרך אני שואל אותם על התכניות להמשך הדרך. נראה לי שאפשר לשאול גם אותך". וזו ענתה כי: "אני רק מודה למי שלא שכח להעיר אותי הבוקר וזה הגדול מכולם".

היא נשאלה על ידי המראיין אם כוונתה לבעלה, והשיבה "לא רק". היא הסבירה כי התכוונה ל"אבינו מלכנו שנורא אוהב אותנו. קוראים לו אבינו מלכנו כי מצד אחד אבא שלנו נורא אוהב אותנו אבל הוא לא יכול לעשות בשבילנו הכל, ומצד שני מלך יכול לעשות הכל אבל לא תמיד מעוניין. הביחד מביא את הביטוי הפנטסטי הזה".

"לא היה לי מושג שאת אדם מאמין" העיר המראיין, ושביט ענתה: "נו, והתעלפת? הכל בסדר? זה נשמע לך עמוק מדי לאדם שטחי ורדוד כמוני? אני מאמינה שאדם צריך למצוא חן גם בעיני האלוהים גם בעיני בני האדם. אחד מהם זה לא מספיק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר