הסמארטפון והסערה

בחור הישיבה שהוכה בגלל סמארטפון מדבר: "פחדתי על חיי"

רפאל קעניג, שהוכה בשבוע שעבר באולם שמחות לאחר שהשתמש בסמארטפון, מותח ביקורת על השיימינג שנעשה לו. "הוכיתי מכות נמרצות, פחדתי על חיי" (חדשות, בעולם)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
רפאל קעניג (צילום: ניוז 12)

תלמיד הישיבה רפאל קעניג, שהוכה בשבוע שעבר בחתונה שנערכה באולמי "עטרת שרה" בספרינג וואלי בניו יורק לאחר שהשתמש בסמארטפון, שוחח הערב (ראשון) עם "כיכר השבת" והביע את זעמו על השיימינג שנעשה לו ברשתות החברתיות.

לדברי קעניג, הוא הוזמן לחתונה על ידי בעלי השמחה, שחלקם ביקשו ממנו לתעד את החתונה. "זו הייתה חתונה של חבר טוב שלי. האיש שהיכה אותי התנהג באכזריות נוראה. הוא הכה אותי בכל הגוף, בחיי לא הרגשתי כך".

הדיווח על התקרית בתקשורת בארה"ב (צילום: ניוז 12)

רפאל אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי ניסה למנוע את האלימות: "אני בקשתי ממנו יפה, וממש התחננתי אליו שיפסיק עם מעשיו, אך הוא לא שמע לי. לבסוף, הפסקתי לצלם עד שהלך מהמקום לאחר כמה דקות".

"ראיתי שהאיש שהכה אותי הלך, והמשכתי לבקשת בעל השמחה עם הצילום. רק שפתאום אותו אחד הגיע מאחורי, והמשיך להכות אותי מכות נמרצות. נפלתי על הרצפה ונחבלתי בכל הגוף".

רפאל מספר כי אמר לאדם שהכה אותו כי אם ימשיך עם ההתנהגות האלימה הוא ייאלץ להזמין משטרה, אך המכה לא נענה לבקשה, והמשיך במעשיו. "כאמור, הזמנתי את המשטרה שעצרה את האיש האלים הזה".

רפאל מבהיר עוד כי נמנע במהלך כל הערב להזמין משטרה, עד שהגיע למצב בו חשש לחייו. "הוא היה עם רצח בעיניים" משחזר רפאל. לטענתו, הוא עבר בעקבות התקרית שיימינג ברשתות החברתיות וברשת - לחינם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר