הקטל בכבישים

צומת חנניה: ארבעה בני אדם נהרגו בתאונה

ארבעה בני אדם נהרגו ותשעה נפצעו, בהם 4 קשה, בתאונה שאירעה בכביש 866 מצומת חנניה לכיוון צומת שבע באזור צפת, בה היו מעורבים רכב הסעות ורכב פרטי (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בטבת תשע"ז | 23.01.17
זירת התאונה (צילום: אלון קוצי, תיעוד מבצעי מד"א)

ארבעה בני אדם נהרגו - שני גברים ושתי נשים - ותשעה נפצעו בתאונה קשה שאירעה בצהריים (שני) בכביש 866 מצומת חנניה לכיוון צומת שבע באזור צפת.

בתאונה היו מעורבים רכב הסעות ורכב פרטי וכוחות גדולים של הצלה וכן מסוקים הוזעקו לזירת האירוע.

ארבעה צוותי כיבוי פעלו במקום לכיבוי אחד הרכבים שעלה באש לאחר התאונה וחילוץ מספר לכודים במצבים שונים.

מהמשטרה נמסר כי "במקום דווח על 3 הרוגים ועוד 4 פצועים קשה נסיבות התאונה נחקרות ע"י בוחנים של משטרת ישראל. הכביש נחסם לתנועה מצומת שבע לצומת פרוד בשני הכיוונים. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות".

שמוליק אברהם מנהל אגף חירום וביטחון של איחוד הצלה סיפר כי "מדובר בתאונה קשה עם מעורבות רכב פרטי ורכב הסעות. ברכב הפרטי למרבה הצער היו שני גברים ואשה ללא רוח חיים. הענקנו בזירה סיוע רפואיי ראשוני לכעשרה נפגעים קשה בינוני וקל ששהו ברכב ההסעות. לוחמי אש פעלו בזירה לחילוץ גופות ההרוגים מהרכב המסחרי".

ישראל פרנקל מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי ברכב פרטי שהחל לעלות באש לאחר שהיה מעורב בתאונה עם רכב הסעות. ביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזניק למקום צוותי כיבוי עקב כך שהם גם היו לכודים ברכב ללא הכרה וללא דופק ונשימה וסבלו מכוויות ושאיפת עשן. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותם של שני גברים ואשה ששהו ברכב. כמו כן הענקנו בזירה סיוע רפואי ראשוני לכעשרה נפגעים קשה בינוני וקל ששהו ברכב ההסעות ופונו במסוקים ובאמבולנסים לבתי החולים".

ממד"א נמסר כי חובשים ופאראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 3 מנוסעי הרכב הפרטי, בהם 2 גברים ואישה בשנות ה-20 והעניק טיפלו רפואי ל-7 מנוסעי הטרנזית, בהם 4 קשה, מהם: 2 נשים בשנות ה- 30 ונערה כבת 15 עם פגיעות רב מערכתיות שפונו במסוקי מד"א וצה"ל לבי"ח רמב"ם ואישה כבת 60 עם פגיעה רב מערכתית לבי"ח זיו.

3 פצועים באורח בינוני פונו לבי"ח זיו, בהם: בן 30 עם חבלות בטן, צעירה כבת 18 עם חבלה בפנים וצעירה כבת 18 עם פגיעה רב מערכתית. 3 פצועים קל שטופלו בשטח ע"י צוותי מד"א התפנו לבי"ח זיו באופן עצמאי.

סה"כ בתאונה 13 נפגעים, בהם: 3 הרוגים, 4 קשה, 3 בינוני 3 קל.

מהמרכז הרפואי זיו בצפת נמסר כי "הגיעו 4 פצועים. אחת מהן בת 65 עם פגיעה רב מערכתית במצב אנוש נפטרה בדרכה לבי"ח ולמרות ניסיונות ההחייאה נקבע מותה. בת 18 במצב קשה מאוד מטופלת בחדר הטראומה עם פגיעה ריאתית, פגיעה העמוד שדרה צווארי ופגיעות פנמיות. בן 26 במצב קשה מאוד מטופל בידר הטראומה עם פגיעה ראיתית שברים בגפיים ופגיעות פנמיות. בחור כנראה בשנות העשרים לחייו מטופל בחדר הטראומה במצב קשה מאוד עם פגיעות פנימיות. ודימום.

מהמרכז הרפואי פדה פוריה נמסר כי "הגיעו שתי פצועות, פצועת ראש במצב קשה , והשניה עם שבר בירך במצב בינוני. שתיהן כרגע בחדר הלם".

(צילום: כבאות מחוז צפון)
(צילום - דוברות 'איחוד הצלה')
(צילום - דוברות 'איחוד הצלה')
(צילום - דוברות 'איחוד הצלה')
(צילום - דוברות 'איחוד הצלה')
(צילום: אלון קוצ'י, תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: אלון קוצ'י, תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: אלון קוצ'י, תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר