בעשר דקות: כך בוצע שוד האייפונים הגדול בתל אביב

במשך 10 דקות רוקנו הגנבים את מדפי וכספת חנות איידיגיטל במתחם שרונה בתל אביב. האייפונים שנגנבו יחסמו על ידי חברת אפל העולמית (חדשות, בארץ)

אייפון. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

אייפונים ומחשבים בשווי מיליוני שקלים נשדדו מחנות איידיגיטל במתחם שרונה בתל אביב. המשטרה כינתה את האירוע 'שוד האייפונים הגדול', וכעת מתברר כי הפורצים פעלו בחנות במשך עשר דקות בלבד.

להערכת בעלי החנות, הפריצה התבצעה למרות האזעקה, המנעולים וחברת האבטחה. הפורצים חדרו לחנות, אספו את מכשירי הטלפון הניידים והמחשבים הניידים, בהמשך, חדרו לכספת של החנות ושלפו משם עשרות מכשירי אייפון 7 בשווי של אלפי שקלים כל מכשיר.

מנהלי החנות פנו לחברת "אפל" העולמית והעבירו לה את המספרים הסידוריים של המכשירים הגנובים, כך שחברת אפל תשבית את המכשירים מרחוק ותהפוך אותם ללא שמישים. בחברה אישרו את הדברים ואמרו כי "הפורצים הצליחו לגבור על סידורי האבטחה המוקפדים בחנות הכוללים אזעקה, מצלמות אבטחה ומנעולים משוכללים".

איילת צרפתי רוזן, מנכ"ל iDigital, העריכה כי מדובר "במבצע שנראה מתוכנן היטב, כמו מהסרטים" וציינה כי בנוסף לאייפונים נגנבו גם מכשירי אייפד, מחשבי MAC ניידים ונייחים, שעוני אפל ומוצרים נוספים שהיו במתקן התצוגה.

"חברת iDigital פועלת לחידוש המלאים לסניף שרונה והחזרת החנות לקדמותה בהקדם האפשרי ותעדכן על מועד הפתיחה מחדש של החנות", נמסר בהודעת החברה. "במקביל, החברה משתפת פעולה עם המשטרה המבצעת את החקירה".

יצויין, כי זו לא פעם ראשונה בה מבוצעת גנבה בחנות של איידיגיטל. לפני כמה חודשים פרצו גנבים לחנות איידיגיטל בקניון בבאר שבע וגנבו מכשירים - בהם אייפון 7 - בשווי מאות אלפי שקלים. אז הפריצה התבצעה באמצעות חור שפערו הגנבים בקיר. הפריצה הייתה מבצע נועז במסגרתו חדרו הפורצים באור יום אל המעברים הפנימיים של הקניון, ולאחר מכן פרצו את דלת חנות הבגדים הסמוכה. הם נשארו במקום זמן רב ומשם פערו חור בקיר דרכו זחלו אל החנות.

הפריצה בבאר שבע (צילום: iStore)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר