היערכות מוגברת

חסימות צירים בעקבות ההלוייה ההמונית של הנהג הדורס מאום אלחיראן

המשטרה, בכוחות מתוגברים, נערכת כעת למסע ההלוייה ההמוני של הנהג הבדואי שנורה למוות לאחר שדרס שוטר בעת הרס הבתים בישובו. כל הפרטים - לנהגים (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
העומס בכבישים אתמול, בעקבות המחאה שדרשה את שחרור הגופה (צילום: מתוך ynet)

לקראת הלווייתו של יעקוב אבו אלקיעאן, הנהג מאום אלחיראן שדרס למוות בשבוע שעבר את השוטר ארז (עמדי) לוי, שתצא היום מישובו לבית העלמין שוקת באזור, נערכת המשטרה בכוחות מתוגברים וכבר כעת סגרה כמה וכמה צירים בנגב.

מדובר במחלף עומר, מחלף שוקת, כיכר אשכולות, צומת שוקת, תל ערד, צומת יתיר וכביש 316 מבית היערן ועד החיבור לכביש 31. המשטרה ניצבת בצמתים הללו כדי לכוון את התנועה. לאחר סיום הלוויה, בשעה 14:00 בצהריים לערך, יפתח הכל לתנועה.

במשטרה ממליצים לציבור משתמשי הדרך להימנע מלהגיע או לנוע בצירי התנועה החסומים ולהישמע להוראות והנחיות השוטרים הפרוסים בצירי התנועה ובצמתים. לרשות הציבור עומד כל העת מוקד המידע של משטרת ישראל בטלפון 110.

כבר עכשיו עושים את דרכם אלפי בני אדם לאום אלחיראן, להשתתף בהלוויה. כזכור, גופתו של אלקיעאן, הדורס, הוחזקה עד כה בידי המשטרה לשם נתיחה שלאחר המוות ובשל החשש כי תהיה "פגיעה של ממש בסדר הציבורי" אם היא תושב כעת למשפחתו שלא הסכימה לתנאים שישמרו על הסדר, כפי שנימקה המשטרה לבג"ץ - שדחה את עמדתה וקיבל את בקשת המשפחה לשחרור מיידי של הגופה.

במשטרה מדגישים: "אנו מכבדים את חופש הביטוי, אך מי שיבחר להפר את הסדר או לפגוע בשלום הציבור, יטופל ביד נוקשה. לא נאפשר כל פגיעה בסמלי שלטון ובשלום הציבור, על כל המשתמע מכך. משטרת ישראל תנקוט ביד קשה נגד אלו שיבחרו לעשות כן, ותדאג אף למצות עמם את הדין בחומרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר