התמודדות עם "הלא נודע"

מודעות לסרטן הנשים בכנס שנערך בשערי צדק

בעקבות שכיחות המחלה, נערך במרכז הרפואי ביום שישי האחרון, כנס מיוחד להתמודדות עם סרטן הנשים אליו הגיעו מאות משתתפים. המפגש לווה במומחים שהעבירו הרצאות שונות כדי לעלות את המודעות (בריאות, שיווקי)

יום עיון לבהתמודדות עם סרטן הנשים בשערי צדק. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מאות משתתפים לקחו חלק ביום שישי האחרון בכנס "שישי בריא" שנערך במרכז הרפואי שערי צדק שעסק הפעם בסרטן הנשים.

את המפגש העבירו אחד עשר מומחים, המלווים כל מטופלת עם סרטן הנשים בבית החולים. המומחים הציגו בפני המשתתפים את מסע ההתמודדות של המטופלות מרגע אבחון המחלה, מהם הטיפולים השונים, כיצד מתמודדים עם המחלה, כיצד מקטינים את הסיכון לחלות בה וכן הציגו שיטת טיפול חדשניות המבוצעות בשערי צדק.

"מסע ההתמודדות עם סרטן הנשים הוא מסע ארוך, ולוקחים בו חלק רופאים ואנשי צוות רבים נוספים מתחומים שונים", אמר ד"ר משה כרמון, מנהל היחידה לכירורגיית נשים בשערי צדק.

"בזכות הגברת המודעות למחלה והטיפולים המתקדמים שאנו מציעים , כ – 90% מהחולות שלנו כיום מחלימות, כשמחלתן מאובחנת מוקדם. היה לנו חשוב להציג בפני המשתתפים מהן קבוצות האוכלוסייה הנמצאות בסיכון מוגבר וכיצד ניתן לגלות את המחלה מוקדם ככל האפשר ", אמר כרמון.

"זה היה מאיר ומעניין", אמרה ב.ד שנכחה בכנס, "אחד הדברים הנוראיים במחלה הזאת היא ה'לא נודע' שקיים אצל המאובחנת, ההמתנה לטיפולים הרפואיים היא מאוד מותחת ולכן המפגש היה כה חשוב. במקרה של גילוי המחלה את יודעת מהו המסלול שעלייך לעבור".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר