זוועה בניגריה

'בוקו חראם' שולח תינוקות להתפוצץ למוות

אם העולם כבר חשב "להתרגל" לנשים וילדים המופעלים בידי גורמי טרור קיצוניים ברחבי העולם, כעת מתברר כי ארון 'בוקו חראם' הפועל בניגריה משתמש כבר בתינוקות ממש (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פיגוע בניגריה. ארכיון (צילום: Lorimer Images / Shutterstock)

ארגון הטרור האיסלאמיסטי 'בוקו חראם', בניגריה, נוקט לאחרונה בשיטת פעולה חדשה ומסוכנת: מחבלות מתאבדות מגיעות עם תינוקות למקומות הומי אדם, כדי לא לעורר חשד, ואז מפעילות את חומר הנפץ שעליהן.

הרשויות הניגריות מפרסמות כעת אזהרה מפני התופעה הזו, והפיגוע לפני כשבוע וחצי בעיירה מדגאלי הוא שחשף לראשונה את עומק האכזריות הזו, כשהגיעו אז שתי מחבלות עם שני תינוקות למחסום בכניסה לעיירה.

בוקו חראם. אכזריות ללא גבולות

כוחות הביטחון כמובן לא חשדו במחבלות, שהצליחו כך לעבור את המחסום, ורגעים לאחר מכן הפעילו שתי המחבלות את מטעני החבלה. ארבעה נהרגו אז בפיגוע, חוץ מהנשים והתינוקות. ממשלת ניגריה נלחמת בשנים האחרונות בארגון הטרור ועד כה הצליחה לכבוש מחדש את רוב השטח שבו החזיק. הארגון הג'יהאדיסטי הגיב בהגברת פיגועי ההתאבדות.

ילדות בנות שבע ושמונה כבר הופעלו על ידי בוקו חראם כדי להפעיל מטעני חבלה בשוק בעיר מיידגורי ופצעו 17 בני אדם, כשגם הן נהרגו כמובן. בוקו חראם השתמש עד כה בעשרות נשים בפיגועי התאבדות בניגריה, חלקן ילדות שנלקחו בשבי הארגון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר