לקראת רגיעה?

מלחמות השלטים של חסידי גור והחילונים בערד

עובדי עיריית ערד מנסים בימים האחרונים לממש את פסיקת בית המשפט ולהסיר את השילוט שתלו חסידי גור על חזית הבניינים, אולם נתקלים בחסידים שעוצרים את ההסרה בגופם, חוסמים את רכבי העירייה ונאבקים עם העובדים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |

נמשכים העימותים בערד בין חסידי גור לפקחי העירייה: בתחילת השבוע, החלו אנשי העירייה לממש את פסיקת בית המשפט ולהסיר באמצעות מנופים את השלטים שהציבו חסידי גור על חזית בנייני המגורים.

החסידים טענו מנגד כי השלטים בעלי אופי פוליטי, כפי שהתיר להם ביהמ"ש. לדבריהם, בעקבות הפסיקה הם הוסיפו לשילוט תוכן בעל משמעות פוליטית, וכעת מדובר בשלטים לגיטימיים.

היום (שלישי) נרשמו עימותים של ממש במסגרת המאבק החסידי בהסרת השלטים, כאשר חסידי גור חסמו בגופם את המנוף, והפריעו לעבודת הפקחים.

הפגנה של חסידי גור בעקבות המאבקים בערד (באדיבות המצלם)

עסקן מקומי מספר ל"כיכר השבת" כי "כל העיר על גלגלים... יש פה רכבי פיקוח עם מנופים שמנסים להוריד שלטים, ומהצד השני עשרות אברכים רצים אחריהם ברחובות העיר. יש כמה ניידות משטרה שעוברות ממוקד למוקד כאשר השוטרים אינם מתערבים בגלוי".

במסגרת מאבק השלטים, חסמו עשרות רכבים של חסידי גור את רכבי העירייה, ובמקביל טענו כמה אברכים כי הוכו על ידי הפקחים.

ל"כיכר השבת" נודע כי בשעה האחרונה מנסים נציגי העירייה ונציגי חסידי גור ובראשם הרב צבי ביאלסטוצקי להגיע לסיכום על הפסקה זמנית במהומות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר