ליברמן על העימות הצבאי הבא: "עד שלא יצעקו גיוועלד לא נעצור"

שר הביטחון אמר היום כי "במערכה הבאה לא נעבוד בחצי כוח. נלך עד הסוף עד שיצעקו גיוועלד". בנוסף, מתח ביקורת חריפה על התערבות אירופה בסכסוך הישראלי פלסטיני (חדשות, בארץ)

ליברמן בכינוס היום (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

שר הביטחון אביגדור ליברמן נשא הערב (שלישי) נאום בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי והתייחס לעימות אפשרי מול אויבי ישראל. ליברמן אמר כי ההנחיה לצה"ל היא ללכת בכל הכוח - "עד שהצד השני לא יצעק גיוועלד ולא ירים דגל לבן לא עוצרים".

ליברמן הוסיף כי: "אין מלחמות ברבע כוח ולא בחצי כוח. לא משנה איפה יפרוץ העימות הבא. הוא צריך להיות בכל העצמה לא ריקוד תימני - צעד אחד קדימה, שניים אחורה. אם צריך רבע רצועה, אז כובשים רבע רצועה. אם מעבר, אז מעבר".

באשר להחלטה לאשר את בנייתן של 2,500 יחידות דיור ביהודה ושומרון אמר ליברמן כי אין לכך קשר לכניסתו של דונלד טראמפ לתפקיד נשיא ארה"ב: "אין בזה שום חידוש. אנחנו תמיד בנינו כולל תחת ממשל אובמה".

ליברמן מתח ביקורת חריפה על יושב ראש הרשות הפלשתינית, ואמר: "אבו מאזן לא מנהיג לגיטימי, אין ברשות הפלשתינית מישהו כדי באמת לחתום על הסכם דרמטי שישנה מציאות. אין רשות פלסטינית. היא לא קיימת. אנחנו שוכחים את העובדה שיש 'חמאסטן' ברצועת עזה שהרשות לא שולטת שם. פתח יש ביהודה ושומרון וגם לפי החוקה הוא לא לגיטימי עם מי אנחנו נחתום הסכם שלום?".

ליברמן לא חסך את שבטו ממדינות אירופה. ואמר: "אני מציע למדינות אירופה, לאמריקנים ולרוסים קודם כל לא לגעת בסכסוך הישראלי-פלסטיני. תשכחו ממנו. מי שרוצה לעזור לפתור את הסכסוך ישראלי פלסטיני קודם כל שישכח את מעורבות היתר של המעצמות, בעיקר של אירופה זה בעיקר מפריע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר