חשש מפיגועים; פורסמה אזהרת מסע לסיני

המטה ללוחמה בטרור פרסם הערב אזהרת מסע לסיני. האזהרה מפורסמת בעקבות יום השנה למהפכה במצרים. כמעט בכל שנה גורמי טרור יוזמים פיגועים ביום זה (העולם הערבי)

סיני. ארכיון (צילום: פלאש 90 )

המטה ללוחמה בטרור פרסם הערב (שלישי) אזהרת מסע לסיני. בהודעה נאמר כי האזהרה מפורסמת לאור הערכת מצב בדבר המצב הביטחוני כעת בסיני, וכי בשל כך חודדה אזהרת המסע. במטה ללוחמה בטרור חוששים שגורמי טרור יבקשו לקיים פיגועים נגד יעדי תיירות כבר בטווח המיידי.

באזהרת המסע שפורסמה הערב נאמר: "המלצת המטה ללוחמה בטרור לישראלים השוהים בסיני הנה לצאת לאלתר מהאזור ולשוב לישראל, כמו כן נבקש ממשפחות הישראלים השוהים שם, ליצור עמם קשר ולעדכנם באזהרת המסע". במטה ללוחמה בטרור מבקשים ממי שמתעתד לצאת לסיני לבטל את יציאתו.

במטה מבהירים כי סיבת פרסום האזהרה בעיתוי הנוכחי היא מאחר וה-25 בינואר הוא יום השנה למהפכה במצרים, וקיים חשש שארגוני טרור יבצעו פיגועים, כפי שקרה בעבר.

בתוך כך, לפני כשבועיים ביצע ארגון דאעש בסיני פיגוע טרור בו נהרגו תשעה אנשי כוחות הביטחון במצרים ועשרה נוספים נפצעו. הפיגוע היה מתקפה משולבת של דאע''ש סיני על מוצב של צבא מצרים באל עריש. אנשי דאע"ש סיני פתחו במתקפה על מוצב של צבא מצרים באל עריש ולאחר קרבות ירי שארכו למעלה מחצי שעה הצליחו אנשי דאע"ש להחדיר משאית תופת אל תוך המוצב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר