לאחר שנת מאסר

הבוקר: הרב יאשיהו פינטו שוחרר מהכלא

האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו שוחרר הבוקר לביתו והתקבל על ידי מאות מחסידיו, זאת לאחר שנת מאסר במרכז הרפואי של שירות בתי הסוהר בכלא ניצן, בעקבות מחלתו (חדשות, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב יאשיהו פינטו ביציאה מהכלא (צילום: אבי חי - ynet)

האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו שוחרר הבוקר (רביעי) לביתו והתקבל על ידי מאות מחסידיו, זאת לאחר שנת מאסר במרכז הרפואי של שירות בתי הסוהר בכלא ניצן, בעקבות מחלתו.

חסידיו קיבלו את פניו בברכת "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו", והגדירו את היום כ"יום הגאולה בקהילת שובה ישראל".

מקורבי הרב סיפרו ל'וואלה' כי בשנה האחרונה כתב הרב פינטו 15 ספרים ו-13 קונטרסים שהופצו ביותר משני מיליון עותקים, בארץ ובעולם.

בשעות הצהריים יגיע הרב פינטו לציונו של רבי שמעון בר יוחאי במירון, שם תיערך הכנסת ספר תורה. מחר, יום חמישי, ימסור את שיעורו השבועי באשדוד.

מטעמו של הרב פינטו נמסר ל'וואלה' כי "הרב הודה וברך באופן אישי את הסוהרים, השוטרים, הרופאים ועובדי המנהלה שעשו ככל שלאל ידם להקל את שהותו, ולסייע בהקלת מצבו הרפואי למרות לחצים מצד גורמים אינטרסנטיים למנוע זאת. יחסם ראוי לכל שבח ותודה מעומק הלב".

כזכור, על הרב פינטו נגזרה שנת מאסר בפועל בגין מתן שוחד לתת-ניצב אפרים ברכה ז"ל. במסגרת הסדר טיעון, הודה הרב פינטו במתן השוחד.

לפני מספר חודשים החליטה ועדת השחרורים לנכות שליש מתקופת מאסרו, אך הפרקליטות ערערה נגד השחרור המוקדם ובית המשפט המחוזי בלוד קיבל את הערעור ושחרורו של הרב נדחה עד לסיום שנת המאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר