להיט סוחף

חיים שלמה מאיעס בסינגל חדש - ממעמקים

קבלו את הלהיט החסידי החדש שכבר מנוגן באולמות החתונות וסוחף את חובבי המוזיקה החסידית בלחנו של ר' יוסף צבי ברייער ובביצועו של חיים שלמה מאיעס (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אהבתם את 'השבעתי'? נסחפתם יחד עם כל העולם אחרי 'ריבון העולמים'? קבלו את הלהיט החדש מבית היוצר של הרב יוסף צבי ברייער: השיר 'ממעמקים', בביצוע מיוחד של הזמר החסידי חיים שלמה מאיעס עומד ללוות את פס הקול שלכם בחודשים הקרובים.

הרב יוסף צבי ברייער, העומד מאחרי הלהיטים העולמיים 'השבעתי' ו'ריבון העולמים' עושה זאת פעם נוספת ומלחין את השיר 'ממעמקים'. יודעי דבר מספרים על "קרב" של ממש שהתרחש מאחרי הקלעים של תעשיית המוזיקה החסידית כשרבים מענקי הזמר רצו להיות חתומים על השיר, אך לבסוף, כאמור הוא יוצא בביצועו של חיים שלמה מאיעס.

מאיעס שכבר הספיק לנפק כמה וכמה להיטים חוצי מגזרים בחודשים האחרונים, נבחר לעשות זאת שוב, ואחרי 'בס קול' ו'מצווה בו יותר מבשלוחו', הוא עתיד להכניס להיט נוסף לטופ של המוזיקה החסידית.

חובבי המוזיקה לבטח ישימו לב לשינוי המוזיקלי הדרמטי מהסגנון החדשני והנועז שאפיין את שיריו של מאיעס בהפקות הקודמות, לבין הסגנון החסידי האותנטי בהפקה הנוכחית של 'ממעמקים'. אך מאיעס עצמו לא רואה בכך סתירה: "לי, כאמן, חשוב להעביר את המסר העומד מאחורי השיר, ולא משנה לי באיזה מקצב או סגנון הוא מעובד. לכל יצירה יש את האמירה שלה ואני שר אותה בהתאם. אני גאה בזכות שנפלה בחלקי לבצע לחן של הרב ברייער, אני מקווה שנזכה לאותה סייעתא דשמיא שלה כמו בשיריו האחרונים שזכו לתהודה עצומה בקרב כלל הציבור בארץ ובעולם."

את שינוי הסגנון עושה מאיעס בצל שינוי נוסף ומשמעותי בקריירה האישית שלו: בימים האחרונים הוא חבר למפיק דוד פדידה, והצטרף לחברת ההפקות FDD המייצגת כבר שורת אמנים בולטים במוזיקה היהודית.

דוד פדידה מסר בתגובה: "חברת FDD ואני בראשה גאים בהצטרפותו של חיים שלמה לשורותינו. חיים שלמה הוא זמר ויוצר מהטובים ביותר במוזיקה החסידית ואני בטוח שהוא יוכל לתת לנו ערך מוסף וגוון נוסף לפסיפס המוסיקלי הקיים אצלינו בחברה. השיר 'ממעמקים' הוא רק סנונית ראשונה מתוך מגוון פרויקטים מוסיקליים מרתקים שאנחנו עובדים עליהם בימים אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר