מאבק על מחיר העיתון

קרב בבורו פארק: העיתונים החרדים התאחדו נגד המכולות

בעלי המכולות בבורו פארק דרשו מראשי העיתונים והמגזינים החרדים להוריד את המחיר כדי שירוויחו יותר • כל המו"לים התאגדו יחד, באורח נדיר, והודיעו - נמכור את העיתונים במקומות אחרים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
דוכן עיתונים בבורו פארק (צילום: כיכר השבת)

אחד המאפיינים של השכונה החרדית בורו פארק שבברוקלין ניו יורק, בימי חמישי, אלו דוכני העיתונים והמגזינים הניצבים מחוץ למכולות ולסופרים בשדרה ה-13 וברחובות הסמוכים כאשר רבים מהאברכים מעלעלים בהם וחלקם אף רוכשים אותם.

בימים האחרונים הגיע העימות בין בעלי המכולות והצרכניות לבין המו"לים ובעלי העיתונים והמגזינים לשיא חדש.

במכתב ששיגרו בעלי המכולות לראשי העיתונים המובילים, ביניהם: המודיע, משפחה, עמי, א בליק, די וואך, זמן, טריביון, מומנט ועוד, מתלוננים הללו כי בשנתיים האחרונות עלו מחירי השכירות של החנויות וכן שכר העובדים זאת לצד הוצאות שוטפות נוספות ועל כן העובדה כי מחירי העיתונים נותרו כפי שהיו בעבר גורמים לשחיקת הרווח והדבר כבר אינו כדאי בעבורם.

דוכן עיתונים בבורו פארק

בעלי המכולות דורשים למכור להם את העיתונים במחיר נמוך יותר או לעלות את המחיר לצרכנים כדאי שהדבר יחזור שוב להיות רווחי לכולם.

בתגובה שיגרו מנהלי העיתונים מכתב תגובה בו הם מבהירים כי לא יסכימו לכך שהקוראים ישלמו מחיר גבוה יותר על העיתון ועל כן בדעתם לחפש מקומות מכירה אלטרנטיבים שיחליפו את המכולות והקיוסקים.

הקרב הפך להיות מרתק זאת עקב העובדה כי כל מנהלי העיתונים התאגדו לראשונה יחד ויצאו למהלך משותף שייתכן וישנה את פני השכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר