הטרור לא נרגע

מחבל ערבי ניסה לדרוס חיילים בבנימין ונורה למוות

מחבל ערבי ניסה לבצע פיגוע דריסה במעלה מכמש שבבנימין. כוחות הביטחון חיסלו את המחבל ביריות, לא היו נפגעים נוספים באירוע. דובר צה"ל: "המחבל אחז בסכין בידו" (חדשות)

(צילום: מדברים תקשורת)

פלסטיני שניסה ככל הנראה לבצע הערב (רביעי) פיגוע דריסה בתחנת אוטובוס בסמוך לתחנת הדלק במעלה מכמש שבבנימין, נורה על ידי כוחות הביטחון שהיו באזור, ונוטרל. לא היו נפגעים באירוע.

מאיחוד הצלה נמסר "רכב התנגש בתחנת אוטובוס בסמוך לתחנת הדלק מעלה מכמש. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף בנימין שהגיעו ראשונים לזירה מדווחים כי אין נפגעים".

פיגוע הדריסה (צילום: יהודה כהן, מצב ביטחון גלובלי)

יחיאל שטרן, מתנדב רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "הייתי בתחנת הדלק ונשמעו קולות ירי מכיוון תחנת האוטובוס. אזרחים סיפרו לי כי הרכב ניסה לדרוס את הולכי הרגל ששהו בתחנה אך באורח נס התנגש בעמודי הבטיחות שהוצבו סמוך לתחנה כהפקת לקחים מפיגועי דריסה קודמים ובאורח נס לא היו נפגעים בנפש".

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר בוצע ניסיון לפיגוע דריסה בתחנת האוטובוס בכניסה לכוכב יעקב. מחבל סטה מהנתיב עם רכבו והתנגש בתחנת אוטובוס בה עמדו אזרחים וחיילים. המחבל אחז בסכין בידו אך לא יצא מהרכב. אין נפגעים. המחבל נורה ע"י כוח צה"ל ונהרג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר