קרב העיתונים נמשך

בורו פארק: העיתונים נמכרים לציבור במשאיות ובדוכני רחוב

בצל המאמצים להגיע להסדר ולפתור את המשבר, המו"לים ובעלי העיתונים החרדים פעלו במהירות כדי למנוע את עליית המחירים - כדרישת בעלת המכולות, והציבו משאיות ודוכנים ברחובות, כדי למכור את העיתונים לציבור (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
דון למכירת עיתונים בבורו פארק (צילום: באדיבות המצלם)

נדמה כי המו"לים ובעלי העיתונים החרדים בניו יורק לא מתכוונים להיכנע לדרישותיהם של בעלי המכולות והמרכולים המבקשים לגרום, לטענתם, לעליית מחירי העיתונים לצרכנים.

לאחר העימות שפורסם אמש (רביעי) לראשונה ב"כיכר השבת", במהלכו הודיעו בעלי העיתונים והמגזינים כי יחרימו את עמדות המכירה המסורתיות, פעלו הללו למצוא תחליף בדמות משאיות ענק בהם יימכרו העיתונים השבועיים.

לצד המשאיות הוצבו דוכנים עליהם הונחו העיתונים והמגזינים השבועיים לתועלת הקהל הרחב.

מכירת העיתונים בבורו פארק, אמש

במודעות שפורסמו בשכונת בורו פארק נכתבו מקומות מרכזי המכירה האלטרנטיבים שיהיו פתוחים לקהל החל מאתמול ועד יום שישי ובהם יוכל הציבור לרכוש את העיתונים.

יצויין כי מדובר במאבק חריג בו התאחדו כל בעלי העיתונים והמוציאים לאור שחלקם אף מתחרים זה בזה אולם לצורך המאבק המשותף פעלו יחד תוך שיתוף פעולה מלא.

בתוך כך, ל"כיכר השבת" נודע כי בשעות האחרונות מתנהל משא ומתן בין שני הצדדים על מנת לפתור את המשבר ולהגיע לפתרון שייאפשר את המשך מכירתם של העיתונים בדוכנים במרכולים ובמכולות.

גורם המעורב בנושא אומר ל"כיכר השבת" כי "לשני הצדדים יש אינטרס להוריד פרופיל ולהרגיע את הרוחות ולהגיע להסדר שיהיה רווחי לכולם. המאבק הציבורי מיותר ולא יוביל לשום מקום. כולם רק יפסידו מזה ולכן המטרה כעת להגיע להסדר ולסיכום".

כפי שדווח אמש ב"כיכר השבת", במכתב ששיגרו בעלי המכולות לראשי העיתונים המובילים, ביניהם: המודיע, משפחה, עמי, א בליק, די וואך, זמן, טריביון, מומנט ועוד, מתלוננים הללו כי בשנתיים האחרונות עלו מחירי השכירות של החנויות וכן שכר העובדים זאת לצד הוצאות שוטפות נוספות ועל כן העובדה כי מחירי העיתונים נותרו כפי שהיו בעבר גורמים לשחיקת הרווח והדבר כבר אינו כדאי בעבורם.

משאית למכירת עיתונים בבורו פארק

בעלי המכולות דורשים למכור להם את העיתונים במחיר נמוך יותר או לעלות את המחיר לצרכנים כדאי שהדבר יחזור שוב להיות רווחי לכולם.

בתגובה שיגרו מנהלי העיתונים מכתב תגובה בו הם מבהירים כי לא יסכימו לכך שהקוראים ישלמו מחיר גבוה יותר על העיתון ועל כן בדעתם לחפש מקומות מכירה אלטרנטיבים שיחליפו את המכולות והקיוסקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר