מכתב מרגש לשר הבריאות

ילדה מכיתה ג' לליצמן: זה הפתרון למחסור הרופאים בצפון

יעל לוי, תלמידת כיתה ג' מרמת גן, שיגרה מכתב מרגש במיוחד לשר הבריאות יעקב ליצמן ובו העלתה רעיון לפתרון המחסור החמור ברופאים בצפון הארץ. כיצד הגיב השר ליצמן למכתב? (חדשות, בריאות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ליצמן ומכתב הילדה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יעל לוי, תושבת רמת גן, תלמידת כיתה ג', שיגרה מכתב מרגש לשר הבריאות יעקב ליצמן, ובו העלתה פתרון למצוקת הרופאים בצפון הארץ. בתגובה, הבטיח לה השר ליצמן כי יבדוק את הרעיון שהעלתה מול הגורמים במשרד.

"לכבוד שר הבריאות מר יעקב ליצמן, שלום רב", היא פותחת את מכתבה, "שמי יעל לוי ואני גרה ברמת גן, לומדת בכיתה ג'".

יעל ממשיכה וכותבת: "היום ראיתי את החדשות עם אמא שלי וראיתי שיש בעיה עם רופאים בצפון, למשל שיש רק רופא עור אחד בצפון, ואמא שלי הסבירה לי שהרופאים מעדיפים לעבוד במרכז ולגור במרכז ויש לי רעיון שיכול להיות שיצליח".

"והוא", היא מפרטת, "שהרופאים שעובדים וגרים במרכז יעבדו יום אחד בשבוע בצפון וכך גם תושבי הצפון יקבלו טיפול בזמן בלי לחכות כל כך הרבה זמן, והרופאים שעובדים וגרים במרכז ימשיכו לעבוד ולגור כאן ולא ירוויחו פחות".

המכתב של הילדה לשר

"אני מקווה שהעצה הזאת תעזור לתושבי הצפון", חותמת יעל את מכתבה, "באהבה גדולה יעל לוי, רמת גן".

השר ליצמן, מיהר להשיב למכתבה וכתב: "לכבוד יעל לוי שלום רב, הנני לאשר קבלת מכתבך. הרעיון שהעלית על גבי הכתב הוא נפלא, ואני אבדוק אותו מול הגורמים במשרד".

"אני מודה לך על שהקדשת זמן ומחשבה לנושא חשוב זה", חותם ליצמן את מכתבו.

מכתב התגובה של השר

ממשרד הבריאות נמסר כי "המכתב אכן מרגש ומחזק את הצורך של משרד הבריאות בחיזוק הצפון. המכתב התקבל בלשכת השר והילדה נענתה במכתב מהשר.

"לאחרונה אושרה תכנית בהיקף של מאות מיליוני שקלים לחיזוק הרפואה בצפון, ובכלל זה תוספת מיטות אשפוז, הקמת מרכז שיקום, תמריצים למשיכת כוח אדם מקצועי, הקמת מרכז אונקולוגיה, תוספת תקציב לרפואה בקהילה באמצעות שינוי נוסחת הקפיטציה ועוד.

"אנו נמשיך ולתת עדיפות לפריפריה בכל תוכניות משרד הבריאות. כך אנו מאמינים שיגיעו גם כוחות רפואה מובילים לצפון ולדרום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר