השיפור נמשך • בלעדי

"יהדות העולם עומדת עליו": רכניץ ביקר אצל מרן הגראי"ל

הנגיד שלמה יהודה רכניץ, מקורבו של מרן הגראי"ל שטיינמן, ערך גיחה קצרה לישראל לבקר את רבו. לרופאים אמר כי "כל יהדות העולם כולה עומדת עליו" • הבוקר, שיפור נוסף במצבו של מרן (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רכניץ בכניסה לחדרו של מרן הרב שטיינמן (צילום: באדיבות המצלם)

רבבות עמך בית ישראל עוקבים בארץ ובתפוצות אחר מצבו הרפואי של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן המאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק.

בשעות הלילה אמש (שלישי) הגיע במפתיע מקורבו הנגיד שלמה יהודה רכניץ לביקור חולים אצל מרן ראש הישיבה.

רכניץ ששהה בלונדון שבאנגליה, לשם הגיע לבקשת ראשי ישיבת מיר הגרא"י פינקל והגר"א חדש, כאורח הכבוד בדינר לטובת ישיבת מיר, החליט בהחלטה של רגע לצאת בטיסת בזק לישראל על מנת לבקר את מנהיג הדור.

רכניץ שנשא את נאום הכבוד בדינר הרחיב ודיבר על החובה והזכות להתאמץ למען עולם התורה בכלל וישיבת מיר בפרט, ואף חזר על משנתו החינוכית שהובאה בעבר בהרחבה ב"כיכר בשבת" לפיה קיים צורך חיוני להקל בנושא של קבלת תלמידים למוסדות החינוך. כמו כן הוא דיבר באריכות על הצורך בנטילת אחריות של ראשי המוסדות בכדי שלא יישאר ילד בבית ללא מקום במוסד חינוכי.

רכניץ בנאומו בדינר של מיר

אתמול, כאמור, לאחר שכבר תכנן לשוב ללוס אנג'לס החליט הנגיד לשנות את נתיב הנסיעה ולנחות לכמה שעות בארץ על מנת לבקר ולשהות אצל רבו מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

לאחר שנחת בנמל התעופה בן גוריון הגיע רכניץ למחלקת טיפול נמרץ בביה"ח מעייני הישועה ופגש שם ברופאים ובמקורבים כשהוא אומר לרופאים שידעו כמה מרן חשוב "לא רק בארץ אלא כל יהדות העולם כולה עומדת עליו".

לאחר הביקור שב רכניץ לשדה התעופה ובשעה זו הוא כבר עושה את דרכו ללוס אנג'לס לאחר תחנת הביניים הקצרה בארץ.

רכניץ בכניסה לחדרו של מרן הרב שטיינמן

למסע הבזק של רכניץ התלוו חתניו וכן ידידו הנגיד ר' ראובן גריידין מלוס אנג'לס.

בתוך כך יצויין כי הבוקר מדווחים המקורבים על שיפור נוסף במצבו הרפואי של מרן הרב שטיינמן כאשר לדברי הרופאים מרן כבר יושב על כורסא ומשוחח באריכות יחסית עם בני המשפחה.

ל"כיכר השבת" נודע כי מרן ראש הישיבה נושם כבר יותר בכוחות עצמו וללא הסיוע הנשימתי שהותקן בטיפול הרפואי.

שיפוץ ביתו של מרן הגראי"ל שטיינמן

"כל השינוי לטובה הוא בזכות התפילות ואנו מבקשים מהציבור להמשיך ולהתפלל וללמוד לרפואתו של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלימה", מבקשים המקורבים.

יצוין כי לקראת חזרתו של מרן ראש הישיבה לביתו, החל הבוקר שיפוץ בביתו להרחבת הדלת, איטום והחלפת החלונות.

רכניץ נואם בדינר של מיר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר