"פרובוקציה; סיסמאות"

סוער בעמונה: עימות בין אורן חזן ובצלאל סמוטריץ' • צפו

עימות פרץ בעמונה בין חברי הכנסת אורן חזן (הליכוד) ובצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי). חזן: "תגיד לבנט ללכת הביתה", סמוטריץ': "מתוסכל שלא הצלחנו למנוע את זה" • צפו (פוליטי)

(צילום: עפר מאיר - ynet)

עימות פרץ הבוקר (רביעי) בין חברי הכנסת אורן חזן (הליכוד) ובצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) שהגיעו למאחז עמונה לקראת הפינוי הצפוי.

סמוטריץ' אמר בראיון לאולן ynet כי "הפינוי לא יהיה אלים מכיוון שאנשים לא אלימים, אבל הוא יהיה כואב כמו כשדבר נורא קורה - זה כואב".

חזן פתח בעימות עם סמוטריץ' מול המצלמות ואמר לו: "רק לאגף את ראש הממשלה מימין?! זה הכול פוליטיקה, הלב שלי נקרע. זה לא פרובוקציה".

"רק לכם כואב? רק לכם הבעלות על ארץ ישראל?", המשיך חזן, "תגיד לבנט ללכת הביתה, כי מי שמסתכל על אנשים בעיניים ואומר להם, 'אתם לא תרדו מההר', בא ומצטלם, בא ומחייך ומוכר סיסמאות ודקה אחרי זה יושב בבית - לא ראוי להיות בכנסת".

חזן הוסיף ואמר כי "הליכוד לא בא עם הבטחות. שבנט ילמד איך מתנהגים ומה זו מנהיגות".

סמוטריץ' אמר כי "באתי לפה כואב, עצוב, מתוסכל מאוד. קודם כל מהמצב שהורסים יישוב בארץ ישראל במשמרת שלנו. אני עצוב ומתוסכל שלא הצלחנו למנוע את זה, אבל אני יכול לומר בוודאות שעשינו כל מה שאנחנו יכולים".

סמוטריץ' הסביר מדוע אינו פורש מהממשלה ואמר כי "יציאה מהממשלה כרגע לא תועיל. אנחנו הולכים להביא את חוק ההסדרה. אנחנו מסדירים את ההתיישבות. אם הייתי חושב שיציאה מהממשלה תעצור את הצעד הזה, אני הרי חבר כנסת, לא שר, שום דבר במעמדי לא השתנה אם נעבור מקואליציה לאופוזיציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר