היפנים מציגים

הרובוט שיקל על האורחים את השהיה המלון. צפו

בתי החולים כבר מכירים את ה-Hospi, אך לאחרונה הוא הופיע בבתי מלון ביפן כשהוא מדגים לעוברים ושבים את ביצויעיו המקלים על שהייתם ואירוחם במקום (תיירות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בפעולה (צילום: Panasonic Newsroom)

חברת פנסוניק היפנית השיקה לאחרונה גרסה תיירותית של הרובוט Hospi, שמקורו בעולם הבריאות ובתי החולים, ובכך ניתן להתחיל ולדמיין איך החופשות שלכם עשויות להיראות בעתיד.

ה-Hospi מוכר מביצועי השליחויות שלו, כשהוא מעביר תרופות ומסמכים רפואיים בין חדרי ניתוח ומחלקות השונות, ובכך הוא מייעל את הטיפול הרפואי, אך כעת הוא מציע לאורחי מלון ANA Crowne Plaza Narita בקבוקי שתייה קלה המאוחסנים אצלו, ומכריז בזמן אמת על שעות יציאת האוטובוסים מהמלון ליעדם.

ברקע הפיתוח המדהים החדש, עומד שיעור הילודה הנמוך מאוד, החברה המזדקנת וכוח העבודה הצעיר שצפוי כך להיות בחסר בולט בעתיד. תופעת השימוש ברובוטים קיימת היום בתחום הענקת שירות, במסעדות ברחבי המדינה.

גם בשדה התעופה הבינלאומי נריטה בטוקיו הוצב לפני כשבוע הרובוט הזה, פינה כלים משומשים לדלפק השטיפה, הציע משקאות - ב-3 שפות: יפנית, אנגלית וסינית - והעביר מידע על הטיסות של הנוסעים.

הייחודיות של רובוט שכזה, היא היכולת שלו להתמצא במרחב ולנוע כך בחופשיות ממקום למקום לפי הוראות שהוזנו לתוכו מראש. מחירו - כמאה אלף דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר