בלב אזור המוסכים של בני ברק: 1,000 מקומות חניה

חניון בן 1,000 מקומות חניה יוקם במתחם ה-B.B.C בבני ברק, שהולך וכובש פיסות נוספות ממה שהוכר כ"אזור המוסכים" המוחלש בצפון העיר (חדשות, בארץ)

מתחם ה-BBC (צילום: עיריית בני ברק)

חניון בן 1,000 מקומות חניה יוקם במתחם ה-B.B.C בבני ברק, שהולך וכובש פיסות נוספות ממה שמוכר כ"אזור המוסכים" בצפון העיר. חניון דן העתידי יוקם במבנה בן שלושה מפלסים ומתפרס על שטח של 28 דונם - מתוכם 12 דונם של העירייה.

החניון, כך על פי הודעת העירייה, "מתוכנן להביא לקידום שתי מטרות עיקריות – פיתרון מרכזי למקומות חניה באזור ונכס כלכלי מניב. הפרוייקט כבר נמצא בשלב של מכרז שפורסם ויפתח בעוד כשבועיים".

העירייה ציטטה בהודעתה לעיתונות דברים שאמר רו"ח אהרון אדלר, גזבר העירייה, ל"הארץ", לפיו השינוי במיזמים הגדולים הינו לא רק שינוי בשיקול הכלכלי, אלא גם בהיבט האנושי של עובדים המשקיעים זמנם וליבם לקידום המהלכים הללו. "כאשר הרב חנוך זייברט, ראש העיר מייחס חשיבות מירבית לכל שלב בהצלחת התהליך", נטען בהודעה, "וכל הנושאים מתנהלים באופן קבוע על שולחנו, כאשר ראש העיר הינו גם חבר בועדה המחוזית תל-אביב לתכנון ולבניה והידע שהוא מביא איתו לא יסולא מפז".

"רו"ח אהרון אדלר הוסיף גם, כי מדובר במרכז שתוכנן ע"י משרדי אדריכלים, מהמובילים בארץ, כמו ישר, בר-לב, טיטו, מור יאסקי ועוד רבים וטובים, ומהשינוי המבורך תהנה כל העיר בעתיד. כדי לקדם את יעדי הפיתוח הכלכלי, פועל בעירייה אגף מיוחד לאיתור נכסים וליזמות נדלני"ת, במטרה ליצור נדל"נ מניב, וכיום, מלבד האיזון הכספי של העירייה, היא גם עלתה במצב דירוג האשראי מ- +AA סטייבל ל- +AA פוזיטיב" נאמר בהודעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר