המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

נשיא ארה"ב טראמפ הוא יושר ואמת ויעשה סדר בעולם. יש לו סיעתא דשמיא והוא ישפיע על כל העולם ויביא אותם לשלום עם ארץ ישראל. כל מה שהבטיח – יקיים (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא שמח מאוד להביא גשם טוב על ארץ הקודש, על האדמה הקדושה שתהיה רוויה במים, למלא את הכנרת ולהסיר את כל המחלות מארץ ישראל.

ארץ ישראל היא המקום היחיד בעולם שלא חסר בו כלום, יש מזון בשפע, מים בשפע, ירקות ופירות בשפע, ממציאי הפטנטים הטובים בעולם הם יהודים בארץ ישראל, וכל העולם יזדקק וירצה את עזרתם של היהודים בארץ ישראל, אך ורק היהודים שבארץ ישראל וזה יהיה בדור הזה. בורא עולם שמח בילדיו היהודים שבארץ ישראל, מגן ושומר עליהם ויש ענן אש סביב גבולות ישראל. היהודים צריכים לשמור על עצמם "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

רוב התאונות נגרמות מרשלנות וזלזול בנהיגה. צריך ללמד את היהודים לוותר זה לזה, מי שמוותר מצליח - הויתור מַעֲלֶה את היהודי לרוחניות. על מה אסור לוותר? על ציווי הקדוש-ברוך-הוא לשמור על אדמת הקודש ולקיים את עשרת הדיברות.

"תמים תהיה עם ה' אלוקיך" הכוונה היא ליושר ואמת, ואז - בורא עולם יעזור לך. אם אתה לא תמים והולך בעקמומיות - בורא עולם לא יעזור לך. תמים זה דבר שלם.

נשיא ארה"ב טראמפ הוא יושר ואמת ויעשה סדר בעולם. יש לו סיעתא דשמיא והוא ישפיע על כל העולם ויביא אותם לשלום עם ארץ ישראל. כל מה שהבטיח – יקיים. יש דברים שבינתיים הוא מתעלם מהם ודוחה אותם, כי הוא יודע שכל דבר סמוי מהעין יש בו ברכה. כשטראמפ יתחזק ויהיה חזק בעניינים, הוא יפעל חזק ויקיים את כל ההבטחות. ולמה יתקיימו הבטחותיו? כי הן הובטחו ביושר, ומטרתן שלום ואהבה, ולדברים טובים - יש עזרת שמיים.

רוסיה מוכרת נשק ותחמושת כדי לכלכל את עצמה ואת אזרחיה, זו הכלכלה הרווחית שלה, ממנה היא חיה, יש עוד דברים אבל זה העיקר.

סוריה נמחקת, תמשיך להימחק וכל מי שיגיע להתערב בסוריה – ימָחק.

ישראל שלא תהיה יפת-נפש, שתטפל בנזקקים ובחולים בישראל ושלא תהיה יפת-נפש למקומות אחרים. ישראל היא פחות מאחוז בעולם והקדוש-ברוך-הוא אוהב את היהודים בארץ ישראל ושומע אותם, את כל הגויים ישמע בתנאי שיכבדו את היהודים שבארץ ישראל.

כל המדינות המבקשות את רעתנו ש"חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה".

לצרפת, אנגליה, גרמניה ולכל אירופה, ימשיכו להגיע מיליוני פליטים, מוסלמים, פלסטינאים ודאע"ש. מיליונים נוהרים לאירופה, רוצים לכבוש אותה ואי אפשר לעצור אותם כי יד ה' בדבר. אירופה מוצפת ברובה פליטים, מוסלמים, פלסטינאים ודאע"ש שרוצים לאחוז בה ולהביא את כולם לאירופה.

יהודים יקרים בחו"ל - לעלות דחוף לארץ ישראל ולא להשקיע בחו"ל. יהודים יקרים - כל השקעה בחו"ל תרד לטמיון. יהודים בחו"ל חשופים ולא מוגנים, לא להגיד 'לי זה לא יקרה', כתוב להם על המצח שהם יהודים. הגויים הורסים להם את העסקים, את הבתים והמכוניות, מרביצים ופוגעים בהם. האנטישמיות עולה ועולה ומתגברת כל יום. רוצים לפגוע ביהודים בחו"ל - שיברחו משם! וכל העולם רוצה לינוק מהיהודים שבארץ ישראל.

מצרים, סיסי חושב שהוא חזק ופותח את המחסומים. לא יעזור לו כלום, לא יעשו איתו שלום. האיסלאם הקיצוני, דאע"ש וחמאס, רוצים להפיל אותו ואת מצרים. רעבים שם ללחם וזה עושה תסיסה.

תורכיה, דאע"ש לא מוותר לה ורוצה להרוס את כל תורכיה.

ירדן, המלך שלה מחכה ל'שתי מדינות'. הפלסטינאים לא רוצים 'שתי מדינות', הם רוצים את כל ארץ ישראל. לא יעזור להם כלום.

איראן בהיכון מפני טראמפ. מתחילים להתפתח שם סיבוכים בשתי המפלגות הגדולות, הן יתסבכו ביניהן ויהיה בלאגן.

לבנון, מפחדת מנסראללה וחיזבאללה.

לחיזבאללה ונסראללה חסר הרבה נשק, תחמושת וחיילים. חמישים אחוז מהם התפרקו וממשיכים להתפרק.

עיראק, מקוללת בקללת 'מגדל בבל'.

בגבול הצפון ממשיכים לחפור מנהרות. החמאס ברצועת עזה חופר מנהרות. יש הרבה טילים במנהרות שמכוונים לערים הגדולות וכולם מחכים למה שיגיד ויעשה נשיא ארה"ב, לפי זה יפעלו. נגמרה לערבים החגיגה של אובמה.

החמאס מתעסק במנהרות ואבו מאזן מתעסק איך לפגוע ביהודים.

במזרח ירושלים, רמאללה וחברון, יש המון קנוניות. מתחת לבתים יש תחמושת, שם הם מתאמנים ומקבלים הוראות מאבו מאזן כיצד לפעול.

יהודים יקרים, להשקיע רק בארץ ישראל, בנדל"ן. ליישב את הנגב, את הגליל המערבי, את רמת הגולן, שומרון, בנימין ויהודה ולמלא אותם ביהודים.

אסור ליהודים להתבולל, בזמן התבוללות הנשמה עוזבת. אם חס ושלום יהודי חי עם גויה וההיפך, ולא רוצים להיפרד חלילה - חייבים לגייר.

יהיו רעידות אדמה קשות בעולם, תוהו ובוהו, יימשכו הסיבוכים והסכסוכים ובישראל לא יהיה כלום. הימין והשמאל - להתאחד דחוף! הערבים שונאים לא רק את הימין - גם את השמאל.

כל הגנבים, הרמאים, אנשי הזימה והשוחד, מהקטן ועד הגדול – ייתפסו כולם. יעשו תשובה – יעשה להם בורא עולם חנינה מן השמיים.

כל העשירים, שבורא עולם נתן להם מתנה טובה ביותר, ולא נתנו מעשר וצדקה, לישיבות וכוללים, אברכים ומקוואות, בתי כנסת, נזקקים ובתי חולים – לקח להם בורא עולם את הברכה מהכסף. הם פושטים רגל וימשיכו לפשוט רגל. מי שיש לו עושר והוא לוקח אותו לעצמו ולא נותן לעם ישראל – העושר יהיה לרעתו והוא יתרסק. ייקח מה שמגיע לו, וייתן הרבה יותר ממעשר, כמו זבולון ויששכר.

משיח עובד ופועל, בכוחותיו הגדולים מגן על עם ישראל. האימהות מוכנות, היחידה מחוברת למשיח תחתון, כולם בהיכון להתגלות בפרהסיה! כל מה שקורה בישראל זה לא מובן מאליו, למשיח יש כוח עליון להגן על ארץ ישראל! בורא עולם ידבר בקרוב מאוד דרך מלך המשיח בפרהסיה - דרך גרונו. במְקום שבורא עולם ידבר ובכל העולם ישמעו אותו, דבר שיכול להביא חורבן, מדבר בורא עולם לעולם כולו דרך מלך המשיח!

כל העולם יהיה כפוף לארץ ישראל ולמשיח. מארץ ישראל והמשיח יחיו כל העולם!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר