צפו ב'נאום האמונה'

טראמפ: "אנשים רוחניים - הם המצליחנים"

נשיא ארצות הברית פרס בסוף השבוע את משנתו: "אנחנו לא רק בשר ועצמות ודם, אנחנו בני אדם עם נשמות; אמריקה תשגשג, כל עוד נמשיך להאמין באלוקים". הנאום המלא (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נאום הנשיא (צילומסך: מתוך Based Patriot ביוטיוב)

בסוף השבוע האחרון נשא נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נאום במסגרת טקס לאומי-נוצרי, ובתוך דבריו התייחס בהרחבה לעצם העובדה כי מדינתו מציגה עצמה באופן רשמי כמי שאינה דוגלת באתאיזם אלא באמונה, מה שבא לידי ביטוי גם על שטרי הדולרים עליהם כתוב "אנחנו בוטחים באלוקים".

"איכות חיינו אינה מוגדרת על ידי הצלחתנו החומרית, אלא על ידי הצלחתנו הרוחנית", פתח טראמפ והדגיש: "אני אומר לכם את זה כמישהו שיש לו הצלחה חומרית גדולה ביותר, ומכיר הרבה כאלו - רבים מהם אנשים מאוד מאוד אומללים, לא שמחים. אני מכיר גם הרבה אנשים בלי כל זה, אבל יש להם אמונה גדולה; אין להם כסף, והם אנשים שמחים. אני חייב לומר לכם, כי מבחינתי, אלו הם האנשים המצליחים".

נשיא ארה"ב הוסיף: "כולנו מאוחדים על ידי אמונתנו בבורא ובידיעה חזקה שכולנו שווים בעיניו. אנחנו לא רק בשר ועצמות ודם, אנחנו בני אדם עם נשמות. הרפובליקה שלנו הוקמה על בסיס שהחירות היא לא מתנה מהממשל אלא שהחירות היא מתנה מאלוקים. זה היה ג'פרסון תומס הגדול (הנשיא ה-3 של ארה"ב. א.ר.) שאמר 'האלוקים אשר נתן לנו חיים, נתן לנו חירות'", ציטט טראמפ והבטיח לבטל תיקון בחוקה שנעשה בעבר בהקשר זה.

לדבריו, "אמריקה תשגשג, כל עוד אנו ממשיכים להאמין זה לזה וממשיכים להאמין באלוקים. כל עוד יש לנו אלוקים, אנחנו אף פעם לא לבד. בין אם זה החייל על המשמר הלילי, או ההורה היחיד במשמרת הלילה, אלוקים תמיד ייתן לנו נחמה וכוח. אנחנו צריכים להמשיך את האמונה הזאת".

"עבורנו כאן בוושינגטון, אסור לנו אף פעם להפסיק לבקש מאלוקים את החכמה לשרת את הציבור, על פי רצונו. אנחנו תמיד תחת אלוקים, זה מה שאנחנו וזה מה שאנחנו תמיד נהיה וזה מה שעמנו רוצה - עם אחד יפה, תחת אלוקים. תודה לכם, אלוקים יברך אתכם ואלוקים יברך את אמריקה. תודה רבה לכם", סיים נשיא ארה"ב דונלד טראמפ את נאומו.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר