שוב שיבושים?

3 טיסות של אל על בוטלו, מ"חוסר מוטיבציה"

מאות נוסעים שתכננו היום את טיסתם לניו יורק, בוסטון ומוסקבה נדהמו לגלות כי טיסתם בוטלה. הנהלת אל על וטייסי החברה מאשימים זה את זה במצב הקטסטרופלי (תחבורה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
טייסי אל על. ארכיון (צילום: עופר עמרם, ynet)

שלוש טיסות של אל על, לניו יורק, לבוסטון ולמוסקבה בוטלו היום, לאחר שהחברה לא הצליחה לאייש אותן בצוותי אוויר. לדברי ההנהלה, הטייסים החלו שוב בשיבושים ועיצומים. ועד הטייסיים מכחיש, וטוען רק ל... חוסר מוטיבציה" מצידם.

"למרות ההסכם שנחתם עם הטייסים בו התחייבו כי לא ישבשו יותר את הטיסות", מסבירים בהנהלת אל על, "שבים הטייסים ומשבשים את טיסות החברה בהנחייתו של קברניט ניר צוק. לדבריה, ביום חמישי בוטלה הטיסה לניו יורק ובוטלו שתי טיסות מטען, ובנוסף, הטייסים משבשים את ההדרכות ופוגעים בעמיתיהם, זאת לאחר שהחברה הוציאה לחופשה כעשרה מדריכים, שירדו מהדרכות בבת אחת בטענה של מחלה".

לדברי ההנהלה, היא פועלת כל העת באחריות ובהגינות כלפי הטייסים אשר אינם יכולים עוד לשמש כטייסים פעילים."אנו מצפים מנציגות הטייסים שלא להפוך כל אי הסכמה במשא ומתן לעיצומים גלויים או סמויים, דבר הפוגע בחברה, בעובדים ומעל לכל בקהל לקוחותינו אשר הופכים בעל כורחם ל"בני ערובה".

כאמור, וועד טייסי אל על מסר הערב, כי הנהלת החברה "משקרת לנוסעים: אנחנו, הטייסים, לא נוקטים שום עיצומים, אנחנו מקיימים את כל הטיסות אליהן אנו רשומים מראש. הנהלת החברה היא שהורסת את החברה שהיא הבית שלנו". הוועד מודה, כי "נכון הוא שלאף טייס אין מוטיבציה להיענות לקריאה לאיוש טיסה, בזמן שההנהלה זורקת לזבל באכזריות, תוך הפרת הסכמים, את הקברניטים והטייסים הכי מנוסים, בני 65, כאשר היא מפחיתה, בבריונות חד צדדית, את שכרם בשני שליש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר