שמועות עקשניות

"לבדוק קשר בין הרוצח ממגדל לרצח תאיר ראדה"

יתכן וזו תיאוריית קונסיפרציה, עוד אחת מני רבות שמתרוצצות כבר שנים בקשר לרצח הילדה תאיר ראדה בקצרין, אך כעת גם אמה של תאיר מתייחסת לקשר האפשרי לנדב סלע (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילנה ראדה לצד תמונת בתה תאיר ז"ל (צילום: אביהו שפירא, ynet)

מאז האירוע המחריד בצהרי שבת שעברה במושבה מגדל, בו נרצחו אם ושני ילדיה וילד נוסף (נחמן עתיה) על ידי האב-הבעל נדב סלע, לא פוסקות השמועות בעיר קצרין וברשתות החברתיות על קשר בין הרוצח לבין רצח תאיר ראדה, תושבת העיר, לפני כעשור.

כעת, השמועות הגיעו גם לאילנה ראדה, אמה של תאיר. בביקור ניחומים שהיא ערכה בבית משפחת כרסנטי, היא אמרה: "לא אתייחס לכל מה שנאמר לי בשבוע האחרון ולכל מה שמופיע בפייסבוק. כל הנושא של רצח תאיר צריך להבדק כל הזמן. אני מקווה בשביל משפחות הנרצחים שהחקירה של המשטרה במקרה שלהם תניח את דעתם, עד כמה שהאמת קשה - היא חייבת לבוא לידי ביטוי".

"אני לא רוצה להשלות את עצמי בעניין הקשר והשמועות לתאיר", היא הוסיפה. "אני לא בונה את התיאוריות מחדש. אני מחכה כמו כולם שצו איסור הפרסום יוסר, ואז נדע מה קורה, אם קורה, ומה האמת בכל השמועות".

אף שצו איסור פרסום עדיין מוטל על פרשת הרצח במגדל, ניתן לדווח הבוקר (ראשון), כי קרובים למשפחת ראדה מבקשים מהמשטרה לבדוק ברצינות את השמועות שנקשרות בימים האחרונים בסלע, ומהן עולה כי הוא מעורב לכאורה בצורה כזו או אחרת גם בפרשת הרצח בקצרין - כך מפרסם העיתון 'מעריב'.

כידוע, ראדה, בת 13.5, נמצאה ללא רוח חיים בבית הספר התיכון נופי גולן בו למדה, ולאחר הרצח עצרה המשטרה את רומן זדורוב, פועל בניין שעבד בבית הספר, שהודה בביצוע הרצח בפני חוקריו ושחזר את המעשה לפני מצלמות המשטרה, אך זמן קצר לאחר מכן חזר בו מהודאתו, סירב לחתום עליה וטען כי היא הוצאה ממנו תוך הפעלת לחץ.

לפני כשש שנים הורשע זדורוב בבית המשפט המחוזי, ולפני כשנה דחה בית המשפט העליון את ערעורו של זדורוב, אך תיאוריות שונות ומשונות עדיין מתרוצצות בדעת הקהל הישראלי, וסדרה שהופקה בנושא, 'צל של אמת', זכתה להד ציבורי נרחב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר