שלי יחימוביץ' הודיעה: אתמודד על ראשות ההסתדרות

ח"כ שלי יחימוביץ' מ'המחנה הציוני' הודיעה כי תתמודד על ראשות ההסתדרות בבחירות שיערכו בעוד כשלושה חודשים. "מבקשת להעניק לי את הזכות להנהיג את הארגון הזה ולחולל בו מהפך" (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

חברת-הכנסת שלי יחימוביץ' הודיעה בצהריים (ראשון) על כוונתה להתמודד על תפקיד יו"ר ההסתדרות. בהודעה אותה פרסמה ביקשה מ"נשים וגברים מכל קצוות הקשת הפוליטית, להעניק לי את הזכות להנהיג את הארגון הזה ולחולל בו מהפך".

"להפוך את הגוף הזה, שאני מאמינה בחשיבותו בכל לבי, לראש חץ חברתי רב עוצמה, אמיץ, נקי כפיים, ודמוקרטי באמת. למען תיקונו של עולם העבודה, למען הזכות הכל כך פשוטה ובסיסית להתפרנס בכבוד ולחיות בכבוד, למען החברה הישראלית כולה", כתבה יחימוביץ'.

היא ציינה כי היא קיבלה מח"כ איתן כבל את סיעתו בהסתדרות הנושאת את השם 'בית חברתי', במסגרתה תתמודד.

"הבוקר, אחרי כמה ימים לא פשוטים שבהם נעשו נסיונות כוחניים שכמו נלקחו מ"בית הקלפים" למנוע מאתנו התמודדות, כדי להתחמק מבחירות דמוקרטיות, נחתם ביני ובין איתן ההסכם, ואנחנו יוצאים לדרך. יותר מחצי מליון עובדים במדינת ישראל ילכו לקלפי ויבחרו באופן דמוקרטי מי תנהיג או ינהיג אותם", כתבה יחימוביץ'.

לדבריה סיכוייה לנצח גבוהים מאד אך היא תעשה זאת "בידיים חשופות ובלי אמצעים כספיים אל מול מנגנון ענק ומפוצץ בכסף".

יחימוביץ' ציינה כי ההחלטה לא הייתה קלה, "זה חודשים ארוכים שאני מתלבטת. בראש ובראשונה משום שאני מאוד אוהבת את מה שאני עושה. וגם משום שאני מעריכה שאנחנו עומדים לפני זעזועים ושינויים במערכת הפוליטית, שיש לי הכוח להיות חלק משמעותי בהם ואף לעצב אותם. אני מאמינה שבהעדר הזכות להתפרנס בכבוד, כל הזכויות האחרות מתגמדות ממילא, ושאלה סוגיות לאומיות גורליות לא פחות מאחרות".

היא הוסיפה כי היא מצפה לתמיכה גם ממתנגדיה המסורתיים, "למי שבצד השני של המתרס הפוליטי, שמביעים בי לא פעם תמיכה והערכה אבל אומרים בצער: "חבל שאני לא יכול/ה להצביע לך" – הנה יש לכם הזדמנות להצביע בשבילי בלב שלם".

"לאנשי המחנה הפוליטי שלי. אני יודעת שרבים מכם היו מעדיפים שלא אעשה את הבחירה הזאת. מבקשת מכם שתבינו את הבחירה שלי ואת מניעיה. שתבינו שיש כאן הזדמנות מדהימה להשפיע על המדינה. שתסמכו עלי, שתישארו אתי, שבשום אופן לא תעזבו את המפלגה – אני מאוד זקוקה לכם גם בה, וכמובן ושתחזקו אותי ותעזרו לי כמו שרק אתם יודעים", ביקשה חברת הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר