תקדים: המשטרה חוקרת את כלי התקשורת

בית המשפט התיר למשטרה לדרוש מסמכים ממרבית כלי התקשורת בישראל, זאת במסגרת בדיקה של הפרה לכאורה של צו איסור הפרסום בפרשת הרצח המחריד במגדל (חדשות)

הרוצח נדב סלע (צילום: אביהו שפירא)

בית משפט השלום בטבריה התיר היום בצעד תקדימי למשטרה לדרוש מכלי התקשורת את כל החומרים שבידיהם בנוגע לפרשת הרצח המחריד שאירע לפני יותר משבוע ביישוב מגדל שבצפון - כך דווח ב"דה מרקר". על פי החשד, במסגרת האירוע הקשה רצח נדב סלע את אשתו, שני ילדיו וילדם של השכנים.

בהוראתו, מאפשר בית המשפט למשטרה לבחון את הפרת צו איסור הפרסום של הפרשה. יצוין, כי מדובר במהלך די נדיר, בו המשטרה מנהלת חקירה במקביל נגד מרבית כלי התקשורת בישראל. בכירים בתקשורת הביעו ביקורת על הצעד. לטענתם, ברור מי עומד מאחורי הרצח המשטרה ואין טעם לשמור על צו איסור הפרסום.

המשטרה חוקרת חשד לפיו בעת סיקור הפרשה הופר צו איסור הפרסום שהטילה המשטרה על פרטי הרצח. וכעת כאמור במשטרה מבקשים לבחון מי מכלי התקשורת הפר את הצו.

המשפחה מדברת בכאב לאחר הרצח (צילום: עידו ארז, ynet)

סגן נשיא בית משפט השלום בטבריה, השופט ניר מישורי לב-טוב, כתב בהחלטתו כי על כלי התקשורת להעביר "את כל חומרי השידור בנוגע לרצח ביישוב מגדל משעה 18:28 ביום הרצח ועד ליום לאחר הרצח". כלי התקשורת יחויבו להעביר את החומרים מידית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר