"שנינו לא בדיוק נזירי תקשורת"

ברית חדשה? איילת שקד ויאיר לפיד מציגים שיתוף פעולה

שנתיים לאחר פירוק הברית בין בנט ללפיד, השרה איילת שקד יוצאת בשיתוף פעולה עם יו"ר יש עתיד נגד "טרפת החקיקה", כלשונם. בסיעות החרדיות חוששים: "לא ידוע מה המטרה האמיתית" (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שיתוף פעולה. לפיד ושקד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הברית החדשה? שיתוף פעולה חריג ויוצא דופן בין שרת המשפטים איילת שקד ליו"ר 'יש עתיד' חה"כ יאיר לפיד - שנתיים לאחר שהשר נפתלי בנט פירק את הברית שלו עם לפיד, נחשף הבוקר (שני) ב'ידיעות אחרונות'.

שיתוף הפעולה בין השניים בא לידי ביטוי בנושא עודף החקיקה בכנסת, כאשר לפיד ושקד יפרסמו מאמר, בכתב העת "השילוח", תחת הכותרת "טירוף החקקת".

במאמר המשותף הם מונים 22,499 הצעות חוק פרטיות שהונחו על שולחן הכנסת בין השנים 2000 עד 2016,.

לפיד ושקד כותבים כי "עינינו אינה צרה בכך שח"כים מפרסמים את עצמם. שנינו לא בדיוק נזירי תקשורת, אלא שמדובר בטירוף של חקקת שמבזה את הרעיון הדמוקרטי, מסרבל את עבודת הכנסת, והגרוע מכל - מייצר חוקים שהם גם מיותרים וגם גורמים לפגיעה קשה בחופש שלנו".

גורם בסיעות החרדיות אומר ל'כיכר השבת' כי "השרה שקד קודחת חור בספינה אותה בונים בקדנציה הנוכחית ראשי המפלגות החרדיות יחד עם יו"ר הבית היהודי השר בנט".

"אולי צריך להזכיר לשקד את מה שאומרים בכל הזדמנות ראשי המפלגות החרדיות כי לא יקימו ממשלה עם לפיד", הוא מוסיף ומציין כי "עדיין לא ידוע מה מטרתה האמיתית של הברית הזו ואולי היא נועדה כדי לתת להם קצת פרסום, כפי שהשניים כתבו במאמר - 'שנינו לא בדיוק נזירי תקשורת', אבל אנחנו נמשיך לעקוב אחר שיתוף הפעולה כדי לראות לאן הוא מוביל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר