סערה בניו יורק

טינף על החרדים שאיבדו 7 ילדים ורץ לתפקיד יו"ר איגוד הכבאים

הכבאי שכינה בכינויי גנאי חריפים את בני הזוג ששון שאיבדו 7 מילדיהם בשריפה, מבקש להתמודד ליו"ר איגוד הכבאים. אחיה של האם החרדית נשבע: "אהרוס את המרוץ בכל דרך" (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משפחת ששון. ארכיון (צילום: מתוך ניו יורק דיילי ניוז)

סערה של ממש מתרחשת בימים אלו בניו יורק בעקבות הודעתו של הכבאי קני ספייט (Kenny Specht) על רצונו להתמודד לתפקיד יו"ר איגוד לוחמי האש. הכבאי הבטיח לדאוג לזכויותיהם של לוחמי האש בניו יורק, אולם שיטוט בדף הפייסבוק שלו העלה ממצאים לא נעימים, אפלים ואנטישמיים, שמוסיפים צל כבד על התמודדותו.

בין, היתר כינה הכבאי בדף הפייסבוק שלו את בני הזוג ששון שאיבדו את שבעת ילדיהם בשריפה הנוראה שהתרחשה בליל שבת בברוקלין לפני מספר שנים בכינוי גנאי מחריד ומזעזע. לחובתו נזקפים ביטויים קשים נוספים גם כלפי האוכלוסיה האפרו-אמריקנית ומיעוטים נוספים.

"לא ייתכן שאדם גזען שכזה יעז להציב את מועמדותו", התבטאו עסקנים חרדיים. "הביטויים שלו אנטישמים ופוגעניים, הוא פגע במשפחה שאיבדה בטרגדיה שבעה מילדיה. כיצד הוא חושב לייצג אנשים מצילי חיים, כשהוא עצמו מתנהג באופן לא מוסרי בעליל?" תוהים העסקנים.

קברי ילדי משפחת ששון (צילום: זהר רווס)

יצויין, כי באיגוד גינו באופן כללי התבטאויות גזעניות, אולם בחרו שלא להתייחס למועמדים עצמם. "שפה זו אינה מייצגת את תרבותם והלך רוחם של לוחמי האש" נאמר בהודעה רשמית.

בן דודה של האם, גייל ששון, שנותרה לחיות עם אחת מ-8 ילדיה, אמר כי יעשה הכל על מנת למנוע מקני לזכות בתפקיד. "אני נשבע להרוס לו את המרוץ בכל דרך, אני אפעל שלעולם הוא לא יהיה בעמדה של כוח, אני אדאג לזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר