מהפכה בצרכנות?

שוק למהדרין: יינות ביתן מסתערת על המגזר החרדי

רשת המזון השנייה בגודלה בישראל משיקה רשת חדשה למגזר החרדי בשם "שוק מהדרין" שתכלול 17 סניפים בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. האם המהלך ישפיע על הצרכן החרדי? (צכנות נבונה)

רשת חדשה למגזר החרדי של יינות ביתן. שוק למהדרין (צילום: יחצ)

שחקן חדש בשוק הקמעונאות החרדי: "יינות ביתן" משיקה רשת מזון חרדית חדשה בשם "שוק מהדרין".

מדובר ב-17 סניפים שיפעלו בין השאר בערים החרדיות: ירושלים, בית שמש, פתח תקוה, אלעד, מודיעין עילית ועוד. בינות ביתן מציינים כי רשת "שוק מהדרין" תביא את "בשורת הצרכנות ההגונה והחסכונית לכל בית חרדי".

קבוצת יינות ביתן, מונה כ-200 סניפים בפריסה ארצית ומהווה כוח מוביל בשוק הקמעונאות בישראל. הרשת מאמינה בערכים ובמסורת ועל פי יסודות אלו היא מתנהלת, העומד בראשה איש העסקים נחום ביתן הינו אדם מסורתי ובעל יחס חם למסורת, שומר שבת ומקפיד שלא תחולל בכל עסקיו.

הבשורה הזו מגיעה כעת אל המגזר החרדי, הנחשב לצרכן גדול ומרכזי. בחודשים האחרונים הוסבו 17 הסניפים למותג החדש "שוק מהדרין" והותאמו לצרכיו ואורחות חייו של הצרכן החרדי.

מומחים מעריכים, כי כניסתה של רשת מזון כה גדולה למגזר החרדי תשפיע על שוק הקמעונאות ועל הרגלי הצריכה של המשפחה החרדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר