ישן אבל חדש

הצעצוע החדש של העשירים: מרצדס G650

הדגם החדש-ישן של מרצדס יצא בגרסה חדשה ומפוארת במיוחד ועם תג מחיר תואם. כבר עכשיו עומד מחירם של הדגמים הקודמים והיוקרתיים על כ-300 אלף יורו (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מרצדס G (צילום: שאטרסטוק)

בדומה לחברות רכב אחרות גם מרצדס חוזרת ומוציאה דגמי עבר שלה בגרסה חדשה ויוקרתית במיוחד כשהפעם מדובר בדגם ה-G היוקרתי.

למרות גילו המתקדם, 38 שנה, ומכלולי בסיס מסיביים וארכאיים כמו שלדת סולם וסרנים קשיחים שכמעט ונכחדו מתעשיית רכבי השטח, ה-G קלאס של מרצדס עדיין זוכה לפופולאריות רבה. בעיקר בגרסאות בייצור מוגבל כמו ה-G63 6X6 מ-2013 שתוכנן בתחילה להימכר ב-30 יחידות אקסקלוסיביות ובסוף יוצר ביותר מ-100 (אקסקלוסיביות לא פחות כנראה). או ה-G500 4×4² מ-2015 שבא בעקבותיו.

במרצדס מסבירים כי שניהם הקצינו את יכולת השטח הטובה כבר במקור בזכות סרנים פורטאליים (הצירייה לא מתחברת למרכז הגלגל, אלא למערכת גלגלי שיניים) ומנועי בנזין רבי עוצמה מחטיבת הספורט AMG. מחיר הרכב הזה לא היה זול, ועמד על כ-300 אלף יורו, או הרבה יותר כיום עקב ערכם האספני.

ה-G650 4×4² ה"חדש" יוצע במרכב 5 דלתות עם בסיס גלגלים מוארך, וגג נפתח שמתחיל בקורה B ומגיע עד קצהו האחורי. את מקום הספסל האחורי תופסות צמד כורסאות מתכווננות חשמלית עם הדום לרגלים, היישר מה-S קלאס מאייבך. יש כמובן גם צמד מסכים לפני כל אחת מהן ומחיצה בינן לבין הנהג.

מחירו של התענוג החדש צפוי להיות גבוה במיוחד והוא יעמוד על מעל ל-1.5 שקל לפני המיסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר