מאבק בטרור

כוחות הביטחון החרימו היתרים של משפחת המחבל מפ"ת

בפעילות כוחות הביטחון הלילה (ו') הוחרמו ההיתרים של משפחת המפגע מפתח תקווה. כמו כן סוכל פיגוע טרור כאשר רכב פלסטיני ובו נשק ותחמושת ניסה להיכנס לישראל (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

הלילה (ו') בפעילות כוחות צה״ל, הוחרמו היתרי העבודה של בני משפחתו של המחבל שביצע את הפיגוע בפ״ת והביא לפציעתם של שמונה. בנוסף, הגיעו כוחות צה״ל לביתו ותחקרו את בני משפחתו ויעדים נוספים.

כמו כן, במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל בשיתוף שב״כ, לוחמי מג״ב ושוטרי מחוז ש״י באזור יהודה ושומרון 10 מבוקשים. המבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון.

בנוסף, הלילה יצאו כוחות החטיבה המרחבית "אפרים" בשיתוף שוטרי מחוז ש"י ושב"כ למבצע חטיבתי כנגד תשתיות השב״ח בגזרה. במהלך המבצע נעצרו שישה חשודים המעורבים בהעברה שיטתית של שוהים בלתי חוקיים ממרחב הגזרה לעורף ישראל.

הלילה מצאו כוחות צה"ל בשיתוף שוטרי מחוז ש"י נשק מסוג ״קרלו״ השייך לפעילי חמא"ס מצוריף, הנשק הועבר לטיפול משטרת עציון.

בנוסף, אתמול בשעות הערב, בעקבות זיהוי תצפית בחלקה הדרומי של החטיבה המרחבית ״יהודה״, סוכל מעבר של רכב את גדר הביטחון ובתוכו נתפס נשק מסוג M16 כשלצידו תחמושת. הנשק נתפס בתוך רכב אשר זוהה על ידי התצפית כרכב חשוד שמנסה לעבור את גדר הביטחון בצורה בלתי חוקית וסוכל על ידי כוחות צה״ל שהוקפצו במהרה לנקודה.

כמו כן, במהלך סריקות אחר נשק במרחב מחנה הפליטים פחמה, בחטיבה המרחבית "מנשה" תפסו כוחות צה״ל בקבוק תבערה ומספר רב של כדורי אקדח.

כלל המבוקשים והממצאים הועברו לידי כוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר