אחרי שבוע סוער

הגר"מ מאזוז נגד 'הפלג הירושלמי': "הרב אוירבך שלח אותם, לא התכוון על הפגנות כאלה"

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז יוצא במתקפה נגד הפגנות הפלג הירושלמי: "הרב אוירבך לא התכוון על הפגנות כאלה, לשרוף פחי אשפה ולצעוק" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר" מזוז (צילום: Yaakov Naumi/Flasלתמונה h90)

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז התייחס הערב (מוצ"ש) להפגנות 'הפלג הירושלמי' שהתקיימו ברחבי הארץ ואמר כי מנהיגם הגאון רבי שמואל אוירבך לא התכוון להפגנות מסוג זה.

במהלך שיעורו השבועי בבני ברק התייחס הגר"מ מאזוז להפגנות שנערכו השבוע ברבי הארץ ואמר: "כל מיני חרדים הולכים, עושים הפגנות, ואחר כך באם השוטרים ולוקחים אותם, הכל בגלל עריק אחד. צריך אדם להבין, מה שתשיג בכוח תשיג פי עשרה בנחת, בחכמה, בתבונה ובדעת".

הרב מאזוז הוסיף: "אומרים שהרב אוירבך שלח אותם, לא התכוון על הפגנות כאלה, לשרוף פחי אשפה ולצעוק. זה בחדשות, הם רואים אותנו כאנשים משונים, נוסיף לתת להם את זה? אסור לתת להם את זה. תשיג הכל בדעת בתבונה ובחכמה".

בהמשך סיפר הגר"מ מאזוז כי קיבל מכתב ובו התלוננו כי בנות שמבקשות דיחוי מהצבא בשל היותן דתיות צריכות לקבל אישור מדיין שיחתום לפחות ל - 200 בנות יחד: "את זה צריך לשנות, את החוק המשונה הזה, זה בסוף ימי לפיד, הוא עשה את כל השטויות האלה, צריך לבטל את החוק הזה, הבת שומרת תורה ומצוות מה אתם רוצים מהחיים שלה?. צריכים להילחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר