צפו בתיעוד

הרב שחזה את האסון באצטדיון באנגולה

בסוף השבוע נהרגו 17 בני אדם ועשרות נוספים נפצעו במשחק כדורגל באנגולה. מתברר כי כמה שעות קודם לכן חזה הרב ניר בן ארצי את האירוע ותיאור אותו בשיעורו (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
זירת האסון באנגולה, בוידאו דברי הרב בן ארצי (צילום: מתוך טוויטר, וידאו: תאיר נרי)

טרגדיה התרחשה ביום שישי בפתיחת העונה של הליגה האנגולית. 17 בני אדם נמחצו למוות בכניסה למגרש כדורגל, עקב עומס יתר ביציעים. במקום מאות פצועים.

מתברר כי מי שחזה את האירוע מראש הוא דווקא הרב ניר בן ארצי שבשיעורו ביום שישי אמר כי הוא רואה אירוע רב נפגעים במשחק כדורגל.

"יהיה באיזה מקום צדדי בעולם לא בישראל. אנשים בורחים משם זה יהיה בזמן הקרוב, באיזה אצטדיון כדורגל בעולם ואנשים בורחים ודורסים אחד את השני", תיאר הרב בן ארצי.

על פי דיווחים בעולם, האסון אירע בדקה השביעית, לאחר שהובקע שער במשחק בין סנטה ריטה דה קסיה לליבולו. עשרות אנשים מהשורות האחוריות החלו לדחוף קדימה, הדבר גרם לדוחק נוראי ביציע. כרגע ידוע על 17 הרוגים, אולם ייתכן מאוד שהמספר יעלה בהמשך.

גורמי רפואה מקומיים מסרו: "אנשים נהרגו בעיקר בגלל שאחרים דחפו אותם". תכולת האיצטדיון היא 8,000 מקומות, ונראה שנכנסו אליו יותר צופים ממה שהוא יכול להכיל. אנשים רבים התגנבו בלי כרטיס, מה שגרם לדוחק הרב במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר