חוסכים סוללה

אפליקציית 'פייסבוק לייט' הושקה בישראל

הסוללה נגמרת לכם מהר מידי? יש סיכוי שאפליקציית הפייסבוק האחראית לבעיה. גרסה חדשה של הרשת החברתית תחסוך סוללה ותאפשר לכם גישה לחשבון (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פייסבוק עושה מהפך ושומרת לכם על הסוללה באפליקציה חדשה וחסכנית "פייסבוק לייט" ממנה נהנים כבר יותר מ-200 מיליון גולשים כיום ברחבי העולם.

מדובר בגרסה הקלה יותר לאפליקציית פייסבוק, שאותה מוביל לא אחר ממרכז המחקר והפיתוח של פייסבוק בישראל. בשבוע שעבר האפליקציה הושקה גם אצלנו, לאחר שהיא כבר פועלת ביותר מ-50 שפות ופופולרית במיוחד ב: הודו, ברזיל, אינדונזיה, מקסיקו והפיליפינים. חברת פייסבוק פיתחה את האפליקציה במטרה ברורה לאפשר גם למדינות עולם שלישי להשתמש באפליקציית פייסבוק בכך להגדיל את יעדי השיווק שלה.

אפליקציית 'פייסבוק לייט' מספקת חוויית משתמש טובה יותר עבור משתמשים ברשת אינטרנט איטית או במכשירים עם חבילת גלישה מוגבלת. האפליקציה תומכת בכל סוגי הרשתות הסלולריות ומכשירי האנדרואיד כולל בדור השני והמיושן. והכי חשוב לא גומרת אחוזי סוללה יקרים.

גרסת הלייט מצוידת בממשק פשוט הרבה יותר מזה של אפלקציית פייסבוק המוכרת לכולנו והיא משתמשת בטכנולוגיות שונות לדחיסת מידע בכדי לצמצם את נפח התקשורת שהיא דורשת לפחות מחצי מגה-בייט ליום. אפשר לצפות דרכה בפיד העדכונים, להעלות סטטוס חדשים וגם תמונות, אך לא ניתן לצפות בה בסרטוני וידאו כלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר