סקר בינלאומי

מדינת ישראל - מקום מצוין לגדל בו ילדים

אם חשבתם עד היום כי בישראל קשה עד בלתי אפשרי לגדל ילדים באיכות חיים נאותה, כנראה זה רק בראש שלכם: תחשבו שוב - סקר בינלאומי מציג תוצאות מחמיאות במיוחד לישראל (משפחה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (Rachael Cerrotti/Flash90)

כמדי שנה, מפרסם ארגון InterNations את סקר רשימת המדינות הטובות ביותר לגידול ילדים, והתוצאות מגלות כי ישראל ממוקמת במקום השלישי והמכובד, לא רחוק מפילנד שבמקום הראשון, ולצד צ'כיה, אוסטרליה ומדינות סקנדינביה.

הסקר ביקש ממהגרים מ-45 מדינות, לדרג 43 פרמטרים הקשורים לאיכות החיים, בסולם של 1 עד 7. תשעה עשר המדינות הראשונות הם: פינלנד, בראש, לאחר שקיבלה את הציונים הגבוהים ביותר בתחומי בריאות ובטיחות הילד ושביעות רצון כוללת מאיכות החיים בה. 80 אחוז ציינו כי איכות החינוך בפינלנד מצויינת (הממוצע העולמי עומד על 21 אחוז).

אחריה - צ'כיה, שזינקה ממקום 14 בשנה שעברה למקום 2, בעיקר בזכות עלות החינוך הנמוכה. במקום השלישי כאמור ניצבת ישראל - עליה של מקום 1 - כש-81 אחוז מההורים המהגרים שמחים מאפשרויות הטיפול בילד ומאיכות החינוך פה. ציון שביעות הרצון הכוללת עומד על 84 אחוז.

לאחר מכן נמצאים המדינות הבאותי בסדר יורד - אוסטריה, שוודיה, נורבגיה, אוסטרליה, טאיוואן, בלגיה, גרמניה, צרפת, פולין, הולנד, לוקסמבורג, דרום אפריקה, סינגפור, הפיליפינים, מקסיקו ודרום קוריאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר