המלצה למהדרין

ל'אנטרקוט: כשהבעלים מפנק עם קינוח נוסף כי "הגעתם מרחוק"

ירדנו מירושלים לתל אביב ביום חמישי עמוס וגילינו מסעדת מהדרין שהפתיעה עם שירות יוצא דופן שבואו נודה על האמת, הסועד החרדי ממש לא רגיל אליו (ביקורת מסעדות, אוכל)

אבי עמר | כיכר השבת |
מסעדת ל'אנטריקוט (צילום: ל'אנטריקוט)

השבוע קרה לי ולאשתי בדיוק ההיפך ממה שחשבנו שיהיה - מה שבדרך כלל קורה במסעדות. אחרי שבוע עמוס בעבודה, תכננו לצאת לערב זוגי כדי לקבל סוף סוף קצת שקט מהטלפונים והלחץ היומי.

נסענו במיוחד מירושלים לתל אביב, לנסות את "ל'אנטריקוט" - מסעדה כשרה למהדרין שקיבלה ביקורות מעולות. ידענו שחמישי בערב הולך להיות מפוצץ ועמוס, וכנראה שהשירות יהיה קצת יותר איטי מהרגיל, אז צלצלנו מראש לשמור מקום - ואכן, ישר שהגענו, על אף שהמקום היה מלא ואנשים המתינו בחוץ, הפנו אותנו למקום השמור לנו מראש.

מעבר לתחושה הנעימה שיש במסעדה הזו שמושפעת מהתאורה, פינות הישיבה והעיצוב הכללי של המקום, חשבו כאן גם על הדבר החשוב ביותר שעבורו אנחנו מוכנים לכתת רגליים ולשלם יותר - השירות.

כל כך חשוב שלא אתעכב על האוכל עצמו - שהיה מושלם בכל קנה מידה; סטייק האנטרקוט שבחרנו היה עשוי כראוי ועם טעם מקורי ומיוחד, ושאר המנות הגיעו כולן בזמן ובלי שום "איחור אופנתי". בהחלט יצאנו שבעים ומרוצים.

אבל השירות, השירות היה יוצא דופן!

שירות מעל הכל

מרגע שנכנסנו למסעדה התלווה אלינו מלצר נחמד ועם סבלנות נדירה עזר לנו בבחירת המנות ובהתאמה מדויקת לכל אחד מאיתנו.

לאחר שהגיש עם חיוך את המנה הראשונה (קבבוני טלה משובחים), המלצר לקח את ההזמנה של המנות העיקריות שגם הן הגיעו בזמן ובלי "להוציא לנו את מיץ".

במהלך הסעודה, בעל הבית עבר בין השולחנות והתעניין אצל הסועדים לשביעות הרצון שלנו מהשירות והמנות, הוא אפילו שאל מהיכן הגענו והיה ניכר שחשוב לו מאוד שכולם יהיו מרוצים.

אנחנו רגילים להמתין עד שמלצר יתפנה, לפעמים יותר מדי. במהלך הארוחה רציתי לבקש שיביאו שתייה והסתובבתי לחפש מלצר. לא סיימתי להשלים את הסיבוב וקלט אותי מלצר בסוף המסעדה שמיהר לשולחן שלנו עם קנקן מים ושאל מיד: "במה אוכל לעזור?".

כששאלתי אותו מדוע הגיע אלינו לשולחן (הרי עדיין לא הספקתי לקרוא לו), המלצר החזיר לי תשובה שהרשימה אותי מאוד: "למדנו לקרוא את המבט של הסועדים כשהם צריכים משהו, אז למה לחכות שתקרא לנו, תראה איך אתה מופתע" הוא חייך - באמת שהופתענו.

וזו לא הייתה הפעם היחידה. לאחר שהגיע הקינוח (סופלה שוקולד עם גלידת וניל) שהיה חם ומתוק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, הגיע המלצר הנחמד שלנו עם קינוח נוסף "זה מ[וכאן נקב בשמו של הבעלים], אחרי הכל הגעתם מירושלים". יש דרך לגרום לנו להרגיש יותר רצויים?

אני לא בא לשלול מסעדות אחרות, כי ישנן הרבה טובות ומעולות, אך כאן המקום לציין שכשמקבלים שירות טוב ואכפתי עם מלצרים נעימים ואדיבים והבעלים מקיים איתך "סקר שביעות רצון" באופן אישי ואף דואג להודות לך בסוף שהגעת מרחוק ומפנק אותך בקינוח טעים ומקורי על חשבון הבית - אתה פשוט מתמכר.

לרגע לא הייתה כאן תחושה ולו הקטנה ביותר שאני "פדנט מדי" או "מפונק מדי". כולנו יודעים שגם אם האוכל יהיה הכי טוב בעולם והשירות לא יהיה לשביעות רצוננו נשקול טוב טוב אם לחזור למקום כזה.

אז אם אתם מתלבטים איפה לצאת לאכול השבוע קחו המלצה שלי: ל'אנטרקוט, רחוב אחד העם 28, פינת נחלת בנימין תל אביב - כשר למהדרין.

מסעדת ל'אנטרקוט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר