טרגדיה קשה

הוזמן לכבות שריפה וגילה שסבו נהרג בה

שני קשישים נספו בשריפות שפרצו בדירות בהוד השרון ובירושלים, מקורן של שתי השריפות במטבח. קשיש אחד מת במקום והשני בבית החולים שערי צדק בירושלים (חדשות, בארץ)

זירת השריפה בירושלים (צילום: כבאות והצלה)

שני קשישים נספו הערב (ראשון) בשריפות שפרצו בדירותיהם. הראשון, בן 83, נהרג בדליקה שפרצה ביחידת דיור בה התגורר בבית ברחוב מנוחה ונחלה בהוד השרון. בדליקה אחרת שפרצה ברחוב הצבר בשכונת גילה בירושלים נהרג יוסף שלום, קשיש בן 85. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר שם נקבע מותו.

על פי הערכת גורמי הכיבוי, השריפה בהוד השרון פרצה בעקבות נגיעה של תנור חימום חשמלי עם חפץ דליק. מקור הדליקה בדירה בשכונת גילה בירושלים היה גם כן במטבח, שם ככל הנראה כשל חשמלי באחד ממכשירי החשמל הביא להתפרצות האש.

אוהד ביין, פרמדיק מד"א שטיפל בקשיש בהוד השרון, סיפר: "ראינו בחצר קשיש שחולץ מהדירה על ידי לוחמי האש. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני שאיפת עשן. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים, אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

בשריפה בירושלים בה נספה יוסף שלום שהיה מרותק לכיסא גלגלים. פונה שלום לבית החולים שערי צדק כשהוא מורדם ומונשם תוך כדי פעולות החייאה והערב כאמור נקבע מותו. שלום הוא סבו של לוחם האש שלומי גיל שהגיע לזירת השריפה.

חובש רפואת חירום במד"א מוחמד עליאן סיפר: "כשהגענו למקום, הכבאים חילצו אלינו גבר מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם סימני פיח. התחלנו מיד לבצע פעולות החייאה מתקדמות. העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים שערי צדק כשמצבו מוגדר קשה".

(צילום: כבאות והצלה ירושלים)
(צילום: כבאות והצלה ירושלים)
(צילום: כבאות והצלה ירושלים)
(צילום: כבאות והצלה ירושלים)
(צילום: כבאות והצלה ירושלים)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר