יחזור הביתה?

נתניהו יבקש מטראמפ: אפשר לפולארד לעלות לישראל

על פי הדיווח בחדשות 2, נתניהו יבקש מנשיא ארה"ב לאפשר למרגל הישראלי לעלות לישראל. עד כה סרבו בוושינגטון להקל בתנאי שחרורו של פולארד, ונאסר עליו לצאת מארה"ב (עולם)

(צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של insideedition)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיצא היום (שני) לארצות הברית, יבקש מהנשיא האמריקני דונלד טראמפ לאפשר ליונתן פולארד לעלות לישראל - כך דווח הערב בחדשות 2. על פי הדיווח, בנוסף ליתר הנושאים שיעלו בפגישה בין ראש הממשלה לנשיא, ינסה נתניהו לקצור הצלחות ממשיות דוגמת הבאתו של המרגל הישראלי יהונתן פולארד לישראל.

כזכור, פולארד שוחרר לפני כשנה מהכלא האמריקאי לאחר תום ריצוי תקופת מאסרו וכחלק מתנאי שחרורו נאסר עליו לעזוב את ארצות הברית. בירושלים ניסו בעבר לבקש מהנשיא דאז ברק אובמה את ההקלה בתנאי שחרורו של פולארד, אולם האחרון לא נענה והותיר את תנאי השחרור על כנם.

פולארד בניו יורק (צילום: עיריית ירושלים)

טרם צאתו לארצות הברית אמר נתניהו: "אני יוצא עכשיו לביקור חשוב ביותר בוושינגטון, שם אפגש עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. הברית בין ישראל לארה"ב תמיד הייתה איתנה מאוד, והיא עומדת להתחזק עוד יותר. הנשיא טראמפ ואנכי רואים עין בעין את האיומים הגדולים באזור, אבל גם את ההזדמנויות באזור, ואנחנו נדבר כמובן על שני הדברים, וגם על שדרוגה של הברית החזקה הזאת בין ישראל לארה"ב בהרבה מאוד תחומים".

ראש הממשלה הוסיף ואמר: "היה לנו דיון לקראת הביקור הזה. בסוף הדיון אמרתי משהו שאני רוצה לשתף אתכם. אני אעשה לו פרפראזה. אמרתי בפשטות, "אני אוביל ואני אנווט", וזה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות. להוביל ולנווט את הברית ההיסטורית בין ישראל לארה"ב לטובת האינטרס הלאומי של מדינת ישראל ולטובת כל אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר