הרעלה בדיוטי פרי

אחיו של שליט צפון קוריאה חוסל בידי שתי מתנקשות עם מחטים

לאחר ניסיון התנקשות בעבר, שכשל, הצליח הפעם ככל הנראה שליט צפון קוריאה לחסל את אחיו שהתבטא כנגדו יותר מפעם אחת - בצורה מקורית ואכזרית במיוחד (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נאם, הנרצח (צילום מסך: מסוכנות הידיעות יונהאפ)

מצוד משטרתי נפתח היום (שלישי) במלזיה אחר שתי נשים שחיסלו אתמול את קים ג'ונג נאם, אחיו למחצה של שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און.

בעבר היה קים ג'ונג נאם המועמד המוביל לרשת את אביהם של של השניים, קים ג'ונג איל, השליט הדיקטטור הקודם. אתמול, בנמל התעופה של קואלה לומפור, הורעל נאם למוות כשהמתין לטיסה למקום מגוריו במקאו שבסין.

לפי הדיווחים ממלזיה, שתי סוכנות חשאיות של המשטר הצפון קוריאני הן אלו שחיסלו אותו בעקבות התבטאויות שלו בעבר בעד קיום רפורמות בצפון קוריאה ונגד אחיו קים ג'ונג און השולט ביד קשוחה במדינה המסוגרת.

באזור הדיוטי פרי בנמל התעופה הבינלאומי של בירת מלזיה, ניגש אתמול למרפאה של שדה התעופה והתלונן כי הוא חש כאבים, לאחר ששתי הנשים המחסלות תקפו אותו ככל הנראה במחטים נגועות ברעל.

קים ג'ונג נאם, השליט-האח שחיסל? (צילום: שאטרסטוק)

נאם פונה מיידית לבית החולים, אך מת כדרך לשם. גופתו של קים במכון לרפואה משפטית, ושם מנסים לקבוע רשמית את סיבת המוות. לפי דיווחים באסיה, שתי הנשים החשודות בהתנקשות נמלטו מיד אחריה בתוך מונית.

המחוסל, קים ג'ונג נאם, הודח בעבר מעמדת היורש אחרי שהתגלה כי ניסה להיכנס עם דרכון מזויף ליפן כדי לבקר בדיסנילנד-טוקיו. לאחר הדחתו החליט קים ג'ונג נאם לעזוב את צפון קוריאה והוא החל לנהל חיים שקטים עם אשתו ושני ילדיו בדרום סין.

הניסיונות לפגוע בקים ג'ונג נאם נכשלו עד כה: לפני כארבע שנים עצרה דרום קוריאה מרגל שהודה כי היה מעורב בניסיון להרוג אותו בתאונת פגע וברח בסין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר