חברה נוספת משיקה קו תעופה מונטריאול - תל אביב

זו כבר חברת תעופה שנייה שמודיעה על פתיחת קו טיסות ישיר בקיץ הקרוב, לתקופה מוגבלת, בין ישראל למונטריאול שבקנדה. המחירים והתקופת השירות - בפנים (טיולים, תיירות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מונטריאול (צילום: shutterstock)

התחרות יצאה לדרך: אחרי שחברת התעופה אייר טראנסט (Air Transat) הודיעה כי תתחיל לטוס ביוני הקרוב בקו מונטריאול-תל אביב, הודיעה אתמול עוד חברת תעופה קנדית על פתיחת קו טיסות ישיר כזה באותו החודש.

כבר עשרות שנים שחברת אייר קנדה טסה בין טורנטו לתל אביב, אך מיוני היא תטוס פעמיים בשבוע גם למונטריאול. ההמראה מישראל בימים שני ושישי ב-13:55, והנחיתה במונטריאול ב-18:20.

ממנוטריאול ימריאו הטיסות בימים ראשון וחמישי בשעה 18:35 וינחתו למחרת בארץ בשעה 12:15. מחירי הטיסות יפורסמו באתר החברה רק החל מעוד יומיים, 15 בפברואר, אך כנראה הם יהיו סביב אלף דולרים לטיסת הלוך-חזור. יצויין, כי הקו יפעל מה-22 ביוני 2017 ועד ה-16 באוקטובר 2017.

על הקו המדובר בין המדינות יפעל מטוס Airbus A330-300 עם 292 מושבים, עם שלוש מחלקות שירות: תיירים, פרימיום אקונומי ומחלקת עסקים. כרטיסי הטיסה יהיו זמינים לרכישה החל מה-15 בפברואר 2017, בכפוף לאישורים סטטוטורים סופיים.

קיילין רובינסקו, מנכ"ל ונשיא אייר קנדה אמר: "אייר קנדה הפועלת בישראל מזה 22 שנים היא חברת התעופה הדומיננטית בקו קנדה-ישראל. אנו שמחים להכריז על הרחבת הקיבולת אשר מהווה מענה לביקושים הגוברים בתחום העיסקי ותחום הפנאי והתרבות בין שתי המדינות".

לדבריו, "החל מחודש יוני 2017, אייר קנדה תשיק קו תעופה עונתי ישיר ללא חניית ביניים בין מונטריאול ותל אביב, ובכך תחזק את בסיס האם (HUB) שלה במונטריאול, שכמו בטורונטו, מציע רשת טיסות המשך נוחות למגוון יעדים בקנדה וארצות הברית. קו חדש זה גם משקף את אסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית המתמשכת של אייר קנדה, אשר גם מונטריאול תזכה ליהנות מיתרונותיה המשמעותיים".

גם ראש עיריית מונטריאול דניס קודר בירך על פתיחת הקו החדש: "השקעה חשובה זו מעידה על חיוניות וחשיבות העיר מונטריאול כבסיס אם צפון אמריקאי חשוב. קשר אווירי חדש זה, שהושק על ידי אייר קנדה יסייע לתנועה האווירית ולמסחר בין שתי הערים בפרט ושתי הארצות בכלל. אין זה מפתיע כי הכרזה על פתיחת הקו באה בסמיכות לביקורה המוצלח של המשלחת המסחרית ממונטריאול בישראל לפני חודשים אחדים ומהווה מופת לקשרי הקהילה ,הכלכלה והמשפחה החזקים בינינו", הוא ציין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר