עייפה בדרך

השוטרים נדהמו: הנהגת ישנה תוך כדי נהיגה. צפו

רכב שסטה במהירות תוך כדי נהיגה ועבר מנתיב לנתיב תוך סיכון הנהגים, בכביש בירושלים, עורר את חשד השוטרים, שהופתעו לגלות בפנים נהגת ישנה. גך זה נגמר • צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי אגף התנועה בירושלים הבחינו אתמול (שלישי) בשעות הבוקר ברכב הנוסע בכביש מרכזי בדרום העיר כאשר תוך כדי נסיעה סטה במהירות ועבר מנתיב לנתיב תוך סיכון הנהגים בכביש.

השוטרים התקרבו ועצרו בסמוך לרכב שעצר ברמזור. השוטרים נדהמו השוטרים לראות כי מי שיושבת מאחורי ההגה הינה - נהגת ישנה.

תוך זמן קצר, כשהתחלף הרמזור לירוק, 'התעוררה' הנהגת והמשיכה בנסיעה - רק לאחר שהרכב מאחוריה צפר. מיד לאחר מכן הנהגת עברה, שוב, מנתיב לנתיב וכמעט פגעה בכלי רכב חונים.

בשלב זה הורו לה השוטרים לעצור בצד הדרך. השוטרים ניגשו אליה, נתנו לה בקבוק מים לשתות וביקשו ממנה לצאת מהרכב ולהתרענן.

הנהגת ציינה בפניהם שהיא בדרכה למקום עבודתה ושהיא עייפה. השוטרים לא איפשרו לה להמשיך בנסיעה והמתינו איתה כחצי שעה. בזמן זה כאמור נתנו לה לשתות, לשטוף את הפנים ומשהו מתוק כדי שתתרענן.

לאחר שהתרעננה, הסבירו לה השוטרים את המסוכנות שבנהיגה במצב של עייפות והסכנות הממשיות והמיידיות שבכך, ונתנו לה דו"ח על נהיגה בחוסר זהירות.

הנהגת הבינה את חומרת המצב בו נהגה, הודתה לשוטרים על עזרתם ועל כך שהמתינו איתה עד שיכלה להמשיך בנסיעה. עוד ציינה כי בזכותם לא נפגעה ותוכל לשוב לילדיה בריאה ושלמה.

במשטרה שבים ומדגישים כי "נהיגה בעייפות ובחוסר זהירות עלולה להוביל לפגיעה בחיי אדם.על כל מי שיושב מאחורי ההגה לוודא כי ביכולתו לנהוג בערנות מבלי לסכן את חייו וחיי נוספים. בסופו של יום כולנו רוצים לשוב לביתנו בריאים ושלמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר